Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

promo

Konzum donirao 200.000 kuna SOS Dječjem selu Hrvatska

Tradicionalno humanitarno djelovanje Konzuma uoči božićnih i novogodišnjih blagdana i ove je godine ostvarilo odlične rezultate pa je tako danas SOS Dječjem selu Hrvatska uručena donacija u iznosu od 200.000 kuna. Iznos je prikupljen u humanitarnoj akciji „Odmotaj papir i zamotaj ljubav“ prodajom posebno dizajniranih papira, vrećica i kartica za pakiranje blagdanskih darova koje su kupci mogli pronaći u svim većim Konzumovim prodavaonicama, pri čemu je od svakog prodanog artikla odvojena jedna kuna za pomoć djeci.

Donaciju je u ime SOS Dječjeg sela Hrvatska primila nacionalna direktorica Višnja Tuškan-Krupić, a uručio ju je Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija Konzuma. Na uručenju donacije pridružio im se i Bizzo iz Bolesne braće, koji je zajedno s Baby Dooksom autor simpatične hip hop pjesme kojom su u svom prepoznatljivom stilu pozivali Konzumove kupce da se pridruže akciji. Uz to, u njihovoj je Čudnoj šumi, koja je u izboru stranice Streets of Zagreb proglašena najboljom adventskom kućicom na zagrebačkom adventu u 2018. godini, akcija i predstavljena početkom prosinca.

„Božićni i novogodišnji blagdani prošli su obojani dobrotom ljudi velikog srca koji su pomoć usmjerili prema djeci bez odgovarajuće roditeljske skrbi. U ritmu zaraznog hip hop hita, veselog dvojca Bolesne braće, protekla je ova divna i hvalevrijedna Konzumova akcija. Od srca hvala svima koji su neumorno tijekom prosinca ‘zamatali ljubav’ i usmjerili je ka najmlađima koji odrastaju u SOS Dječjim selima“, rekla je Višnja Tuškan-Krupić, nacionalna direktorica SOS Dječjeg sela Hrvatska.

Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija Konzuma, Višnja Tuškan-Krupić, nacionalna direktorica SOS Dječjeg sela Hrvatska, Bizzo iz Bolesne braće, Ljiljana Varga, voditeljica Odjela za korporativna partnerstva SOS Dječjeg sela Hrvatska

 

„Najprije želim zahvaliti svim Konzumovim kupcima koji su tijekom akcije odmatali papir i zamatali ljubav, odnosno svojom kupovinom doprinijeli ljepšem početku nove godine za djecu iz SOS Dječjeg sela Hrvatska. Blagdani su u Konzumu nezamislivi bez tradicionalnih humanitarnih akcija i svi smo ponosni što smo još jednu uspješno priveli kraju. Donacija odlazi u prave ruke i vjerujem da će olakšati svakodnevicu djece i zaposlenika u SOS Dječjem selu Hrvatska“, izjavio je Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija Konzuma.

Udruga SOS Dječje selo Hrvatska djeluje od 25. veljače 1992. godine kao ravnopravan član SOS Kinderdorf Internationala, najveće svjetske nevladine organizacije za zbrinjavanje djece i mladeži, sa sjedištem u austrijskom gradu Innsbrucku. Prvo SOS Dječje selo u svijetu utemeljio je i izgradio Hermann Gmeiner u austrijskom gradiću Imstu 1949. godine, a zahvaljujući lakoći kojom se prilagođava različitim kulturama i tradicijama, SOS ideja prihvaćena je u 135 država diljem svijeta. Danas u svijetu postoji 571 SOS Dječje selo i 2.310 popratnih SOS projekata – SOS dječjih vrtića, SOS projekata za mlade, SOS društvenih centara, SOS škola, SOS obrazovnih centara, SOS bolnica  te SOS projekata za hitne intervencije.

Povratak na Net.hr