Franck časti besplatnom kavom na 1. listopada, Međunarodni dan kave

Image
29.9.2017.
23:59
VOYO logo

Današnje mlade generacije, one milenijske od 18 do 35 godina, sklone su eksperimentirati s kavom. Osim obične, crne kave, rado će popiti i cappuccino s okusom ili “zdravu” kavu sa đumbirom i aktivnim ugljenom.

Na ta su svoja zadovoljstva spremni i potrošiti novac, pa je tako čak 44 posto pripadnica Milenijske generacije od 18 do 35 godina, potrošilo ove godine više na kavu nego što su stavile novca na štednju, otkrilo je istraživanje online softwarea SurveyMonkey.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Franck obilježava 125 godina postojanja

Znaju to i u Francku - kompaniji koja je prisutna na hrvatskom tržištu već 125 godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U posljednje dvije godine samo u kategoriji toplih napitaka, Franck je lansirao tridesetak novih proizvoda. Čak i za one najmlađe, tu je i Bananaccino, pjenasti napitak bez kave.

Legendarna Ciglica, 250 grama Jubilarne Franckove mljevene kave u crvenom pakiranju, koja odolijeva svim promjenama i modernizacijama, prisutna je i popularna i dalje. Koju god vrstu kave voljeli - od spoja najbolje vrste arabice i robuste u Ciglici do bogatstva instant cappuccina - u Francku je nude.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kompanija je svoju priču započela još 1892. godine u Zagrebu kao dio njemačkog multinacionalnog poduzeća "Heinrich Franck Söhne”. Prozvodili su kavovine sve do Drugog svjetskog rata, a onda se Franck uspješno prebacio i na proizvodnju praškova, čajeva, pudinga, kao i grickalica. No, najviše ih se prepoznaje upravo po kavi i instant napicima. Tu je Franck sa svojim brandovima zauzeo lidersku poziciju na tržištu na kojem su već više od stoljeća.

Image
Image

29.09.2016., Zagreb - U kavani Johan Franck predstavljen je Franckova nova kava espresso: 125 edition. Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL

Image
Image
Image
Image

29.12..2016., Zagreb -Frank,cajevi i kava za vizuale. Photo: Igor Soban/PIXSELL

Image
Image

29.09.2016., Zagreb - U kavani Johan Franck predstavljen je Franckova nova kava espresso: 125 edition. Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL

Image
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Image
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

29.09.2016., Zagreb - U kavani Johan Franck predstavljen je Franckova nova kava espresso: 125 edition. Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL

Image
Image

Jer Hrvati su nacija koja bez svoju kavu obožava. Popijemo 5,1 kilograma kave godišnje po glavi stanovnika. Tako ispada da je kava u Hrvata gotovo jednako omiljena kao u Brazilu. Brazilci naime popiju 5,6 kilograma prosječno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više od nas ipak popiju naši susjedi, pa se tako u BiH potroši prosječno 6,1 kilograma kave godišnje po stanovniku, dok Slovenci popiju 5,8 kilograma.

No, ako ste mislili da na ljestvici kavoljubaca prednjače Latinoamerikanci - prevarili ste se. To su zemlje Skandinavije. Gotovo 10 kilograma kave po glavi stanovnika potroši se godišnje u Norveškoj, a slijede ih susjedi Šveđani sa 8,2 kg kave godišnje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kava je jedno od nezaobilaznih zadovoljstava u životu. Kao i nezaobilazan povod za druženje - bilo s obitelji, prijateljima, poslovnim suradnicima ili kao kratki predah.

Upravo zato Franck vas poziva ove nedjelje 1. listopada, na Međunarodni dan kave da svi zajedno popijete kavu - potpuno besplatno!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svi ljubitelji kave mogu doći u kafić Johann Franck na središnjm zagrebačkom trgu i uživati. Od deset do podneva, svi koji vole kavicu vikendom, mogu prošetati, sjesti na sunce i pijuckati svoju kavu potpuno besplatno.

Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo