Ne dozvolite da vas „ožene“ za mehaničara

Image
7.3.2019.
9:58
VOYO logo

Životni vijek naših limenih ljubimaca u pravilu uzimamo „zdravo za gotovo“, kao da je to nešto na što ne možemo utjecati. Ako su stariji utješimo se onom „dokle dur dur“, a ako su novijeg datuma živimo u uvjerenju da nas barem prvih nekoliko godina „neće zezati“. Nitko ne može znati koliko ćete još lijepih trenutaka doživjeti u svojem automobilu, ali postoje oni koji nam u svakom trenutku mogu reći u kakvom je stanju naš automobil kojeg u pravilu sami najbolje poznajemo samo izvana. Znamo svaku ogrebotinu, kada mu je vrijeme za pranje, koliko stvari možemo strpati u prtljažnik i sl., ali poznajemo li ga u „dušu“? Koliko smo duboko zavirili u njegovo srce – motor? Koliko često njega čistimo? Htjeli mi to priznati ili ne u trenutcima kada moramo zaviriti ispod haube hvata nas jeza! Poražavajuće je što većina vozača uopće ne zna ni kako podići haubu automobila, a kamo li što se sve ispod nje nalazi. Stoga smo odlučili provesti dan kod automehaničara kako bismo doznali što se događa s našim automobilom svaki puta kada okrenemo ključ i naučiti kako ga zaštititi i očistiti iznutra.

Prevencijom do uštede.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Redoviti servis vozila stvar je prometne kulture, ali i pokazatelj odgovornosti prema sebi, suputnicima i svim sudionicima u prometu. Redovite posjete mehaničaru su nešto što se u društvima razvijene prometne kulture podrazumijeva. Ako vam automobil nekim kvarom sam ne da do znanja da treba kod „doktora“, onda ga vi sami tamo trebate odvesti nakon prijeđenih 15,000 - 25,000 kilometara, dok se veliki servis u pravilu radi svake dvije godine ili nakon prijeđenih 100,000 kilometara. No, postoje „zahvati“ koji se rade u međuvremenu.

Nitko nije dovoljno bogat da plaća jeftine stvari.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svjesni smo kako su odlasci mehaničaru skup „sport“, ali jedino tako možemo dugoročno uštedjeti na troškovima koje donose veći kvarovi. Nije dovoljno automobilu samo redovito mijenjati gume i provjeravati količinu vode u motoru. Stvari koje se češće kontroliraju i mijenjaju su diskovi, pločice, ulje kočnica i sl. Jako je važno da imate provjerenog mehaničara, bez obzira bio on ovlašten ili ne, važno je da u trenutku kada mu date ključ automobila znate da će odraditi posao kako treba. Dobar mehaničar će vam ukazati na nebrigu prema automobilu. Upozorit će vas koliko je za vašu sigurnost i svih sudionika u prometu važno da imate ispravan automobil. Pošto često sami ne znamo prepoznati „pozive upomoć“ koje nam upućuje naš automobil, mehaničar je taj koji nam treba „oprati uši“. Često ni nema vidljivih simptoma „bolesti“ već se oni utvrđuju uz pomoć elektronske dijagnostike prilikom koje je vaš automobil spojen na kompjuter. Zato nemojte biti iznenađeni ako vas mehaničar, između ostalog, ukori i zbog „prljavog“ motora, kojeg uistinu malim naporima i ulaganjima možete održavati čistim i tako prevenirati veće kvarove. Kvarovi su puno skuplji od prevencije!

Image
Image

Nemojte se dovesti u situaciju u kojoj je kasno za DATACOL!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mi smo se konkretno došli raspitati o tome kako održavati motor čišćim. Čuli smo od naših poznanika o DATACOL-u, nekakvoj tekućini koja se miješa s gorivom i prilikom rada automobila čisti motor. Zanimalo nas je ostavlja li kakve loše posljedice na njega, konkretno cilindre, svjećice, klipove… Sudeći po iskustvima zadovoljnih korisnika koji sami od našeg mehaničara traže da im prilikom servisa ulije DATACOL u spremnik s gorivom, izgleda da se radi o izuzetno korisnom proizvodu koji produžuje život motora! On tvrdi kako korištenje DATACOL-a ne proizvodi nikakve nuspojave u radu motora, niti ga oštećuje, a možete ga u spremnik s gorivom uliti i sami.

Kako se motor uopće zaprlja?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zbog EU direktive u dizelsko gorivo i benzin dodaje se 5-7% bio goriva kako bi se smanjilo onečišćenje okoliša. Sam prefiks bio označava nešto iz čega se može razviti život, u ovom slučaju alge! Tako nastaju cijele kolonije u spremniku i brizgaljkama koje začepljuju i uzrokuju teško pokretanje motora. Biogena goriva u sebi sadrže i više vode, dok su energetski slabija od čistih fosilnih goriva. Ta voda je zapravo najveći neprijatelj automobila jer uzrokuje hrđanje spremnika i sistema za ubrizgavanje, potiče rast algi i stvara naslage ugljika u finim mlaznicama za ubrizgavanje. U trenutku paljenja motora crpka za gorivo usisava gorivo iz spremnika koje prolazi kroz različite dijelove sustava za napajanje. Dio goriva se injektorima raspršuje u komoru za izgaranje, a dio se vraća u spremnik. Gorivo koje se vraća dosegne temperaturu od 60-65 stupnjeva što uzrokuje stvaranje kondenzacije, tj. malenih kapljica vode koje dospijevaju u gorivo i prilikom visokih temperatura uzrokuju stvaranje sumporne kiseline. Ta kiselina pod velikom radnim tlakom dospijeva u motor, te uzrokuje koroziju svih onih dijelova kroz kojih putuje prema njemu. Time uzrokuje i promjene u radu mlaznica pa ne dolazi do potpunog izgaranja goriva već se stvara otpadni materijal – karbonske naslage ili laički rečeno čađa, u cijelom sustavu ubrizgavanja. Zbog toga se ukupna mehanika našeg automobila troši, teže se pali, nepravilno usporava, troši više goriva i zagađuje sve oko sebe!

Zašto svi pričaju o DATACOL-u?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zato što je to revolucionaran proizvod zbog kojeg ćete vi spavati, a vaš automobil voziti mirno. Zbog ovoga ćete se aditiva manje brinuti o bio komponentama goriva, a i ostalim štetnim stvarima u njemu. Tretman ima približnu trajnost 10 000 km vožnje, podmazuje automobil i vraća ga na prvotnu potrošnju goriva. Uklanja alge, vodu i sprječava njihov nastanak. Korištenje DATACOL-a je drugim riječima kemijsko čišćenje motora koje neće ošteti nijedan dio vašeg automobila!

DATACOL je alat, a ne kozmetika!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sustavi današnjih automobila mnogo su osjetljiviji i trebaju veću brigu, dok je s druge strane naš život postao sve ubrzaniji što nam ne ostavlja previše vremena za brigu oko automobila. Upravo je DATACOL idealan alat koji će čistiti naš automobil iznutra dok se vozimo na posao, trening, fakultet i osloboditi ga začepljenih injektora. Princip je jednostavan, bočicu DATACOL-a ulijete u spremnik za gorivo, zatim u njega nalijete gorivo do kraja i vozite. Proces čišćenja traje, ovisno koliko često vozite automobil, dok ne potrošite tank goriva. Dok vi vozite, DATACOL rastapa okside na kemijskoj bazi i ispire kanale s ciljem da se gorivo koje kroz njih prolazi opet pretvori u finu maglicu.

Image
Image

Koliko košta takva prevencija?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dugoročno jako malo. Kada se dogodi kvar koji je zadnji pokazatelj stanja vašeg automobila je prekasno za DATACOL! Treba djelovati ranije! U prosjeku ćete tretman platiti 200,00 kn što i nije neki novac za dobro obavljen posao čišćenja injektora pogotovo ako se to napravi svakih 10 - 25 000 km. Na 70 000 km preporučljiv je MX3000 tretman čišćenja od 600,00 kn koji će ukloniti TVRDOKORNE nečistoće i naslage. Ako se ta cifra usporedi s cijenom novog injektora od minimalno 3.000,00 kn, jasno je tko je na dobitku! Važno je naglasiti kako ovakav, kemijski tip čišćenja nikada neće moći u potpunosti zamijeniti klasični servis brizgaljki, ali je najisplativije preventivno rješenje na tržištu. Redovitim korištenjem DATACOL-a se nećete ni dovesti u situaciju skupih popravaka. Dakle, raspitajte se kod svog mehaničara ili u ovlaštenom servisu o DATACOL-u, pa ako ga i nemaju u svojoj ponudi, naručite ga i sami im ga donesite prilikom redovnog servisa. To je najbolja stvar kojom ćete sačuvati srce svoga automobila, ali i svoje od stresa zbog previsokih cifri zbog čestih kvarova! Bolje DATACOL nego liječiti!

Ako želite doznati više detalja i naručiti svoj DATACOL, posjetite nas na: http://www.datacol.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo