Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

promo

Davor Bilman će educirati Carwizov tim na domaćoj i međunarodnoj razini

Davor Bilman, trener za radionice i treninge na području vođenja, prodaje, komunikacije, timskog rada, poslovnog predavanja – javnosti najpoznatiji kao instruktor plesa te član žirija u zabavnim emisijama Ples sa zvijezdama i Supertalent potpisao je s domaćom rent a car kućom CARWIZ ugovor o poslovnoj suradnji.

Bilman će, temeljem potpisanog Ugovora o suradnji zaposlenicima Carwiza držati prodajne edukacije, otkrila nam je to direktorica marketinga rent a car tvrtke Barbara Mrkić.

Suradnja između Davora Bilmana i Carwiza temeljit će se na razvojnim edukacijama stručnih kadrova, prvenstveno na domaćem tržištu, ali i djelomičnoj edukaciji Carwizovih franšiznih jedinica na globalnoj poslovnoj sceni.

“Nedavno je javnost informirana o Carwizovom franšiznom poslovnom iskoraku  tako da će ova suradnja, između ostalog biti dodatni aspekt plasmana razvoja znanja i stručnosti, kako za naše domaće djelatnike, tako i za međunarodne partnere koji od nedavno nose Carwizovu franžiznu titulu” navodi Mrkić.

Davor Bilman je priznati poslovni edukator i konzultant koji surađuje s respektabilnim klijentima među kojima su i Erste bank, OTP banka, Lidl, Peugeot, Citroen, A1, a sada i Carwiz.  Licencirani je predavač za radionice i treninge na području prodaje, timskog rada, komunikacije i savjetovanja.

Carwiz je od nedavno postao međunarodni brand zahvaljujući ranije spomenutom frnšiznom plasmanu poslovanja na deset tržišta diljem Europe I svijeta. U Hrvatskoj posluju putem online kanala prodaje te 13 poslovnica lociranih u svim većim gradovima i turistički značajnijim središtima. Putem B2B kanala posluju s gotovo svim značajnijim međunarodnim turističkim emitivnim tržištima. U svega dvije godine poslovanja ostvarili su značajne rezultate, dok je u protekloj godini ostvareno preko 50 milijuna kuna prometa. Ukupan promet je u odnosu na 2017. godinu rastao za 100%.

Povratak na Net.hr