Studeni, poznat i kao Movember, mjesec je koji obilježava borba protiv raka prostate.
U akciju čiji su zaštitni znak brkovi uključio se i Cammeo. Cilj akcije je podizanje svijesti o ovoj opakoj bolesti i to tako da će u istu biti uključeni Cammeovi klijenti. Naime, tijekom cijelog studenog sve koji će se voziti Cammeovim taksijima očekuju brkovi kojima će aktivno podržati akciju, ali i imati priliku osvojiti besplatne vožnje. Na Cammeovim društvenim mrežama krenuo je nagradni natječaj u sklopu kojeg klijenti mogu snimiti selfie u taksiju sa spomenutim brkovima u prvom planu. Nakon toga potrebno je uploadati fotografije u komentar na tjedni #CammeoMovember post i ostaviti komentar sa simpatičnim opisom brkova. Selfie s najviše lajkova svaki tjedan osvojit će 200 kuna na Cammeo aplikaciji, a autor najotkačenijeg komentara na kraju mjeseca osvaja čak 1000 kuna na aplikaciji.
Stavite brk, podržite dobru stvar i osvojite besplatne vožnje kod najboljeg taksi prijevoznika u regiji.
Inače, pokret Movember osnovan je 2003. godine u Australiji s ciljem osvješćivanja javnosti o muškim bolestima, prvenstveno raku prostate te s ciljem da se muškarce potakne na redovite liječničke kontrole.
Podsjetimo, Cammeo danas broji 1500 zaposlenih i 600 taksi vozila, a dostupan je u 35 gradova u tri države, što ga čini najvećim prijevoznikom u regiji.