Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Net.hr – dvije godine najposjećeniji domaći web-portal

Portal net.hr već dvije godine, prema nezavisnom istraživanju, uvjerljivo drži prvo mjesto na ljestvici najposjećenijih hrvatskih web-odredišta. Net.hr dnevno posjeti oko 380.000 jedinstvenih posjetitelja, što je gotovo dvostruko više od naklade najtiražnijih novina u Hrvatskoj.

Nezavisno istraživanje posjećenosti web-stranica za hrvatsko tržište, još od početka 2007. godine, provodi tvrtka Gemius, u čijem istraživanju sudjeluju svi značajniji portali na hrvatskom webu.

Ovo istraživanje predstavlja standard prema kojem se određuje posjećenost domaćih web-odredišta i jedan je od glavnih alata koje marketinške agencije koriste prilikom planiranja kampanja.

net.hr se na vrh Gemiusove ljestvice probio u veljači 2008. godine, te od tada, iz mjeseca u mjesec, uvjerljivo vodi po broju stvarnih posjetitelja. U veljači 2010. net.hr je imao 808.101 stvarnog posjetitelja i doseg od 49,92 posto, te tako ima 77.299 stvarnih posjetitelja više od drugog portala na ljestvici.

Osim po broju stvarnih posjetitelja, net.hr je u veljači, s 140,9 milijuna otvaranja web-stranica, bio gotovo dvostruko bolji od sljedećeg konkurenta, u ovom slučaju su to 24sata.hr. To znači da posjetitelji net.hr-a čitaju i otvaraju članke više nego na bilo kojem drugom hrvatskom portalu, te se koriste servisima, poput besplatnog e-maila, foruma, chata…

U prilog vjernosti korisnika net.hr-u govori i statistika o vremenu zadržavanja posjetitelja. Prema ovom podatku, posjetitelji se na net.hr-u u prosjeku zadržavaju 4 sata i 13 minuta mjesečno, dok od ostalih velikih hrvatskih portala najbliži konkurent pažnju posjetitelja ‘drži’ 2 sata i 59 minuta.

Gemiusovo istraživanje nije jedino koje pokazuje ovakve rezultate.

Prema Ad Planneru, Googleovom alatu za planiranje marketinških kampanja, u sklopu kojega se mjesečno objavljuju podaci o posjećenosti web-stranica, net.hr je također najposjećeniji domaći web-portal po dosegu, broju posjetitelja i broju otvaranja stranica.

Povećanju posjećenosti i učvršćivanju na mjestu najposjećenijeg domaćeg web-odredišta pridonijelo je i nedavno pokretanje news portala danas.net.hr. Ovaj projekt, posvećen isključivo ozbiljnim sadržajima, dnevnim događajima i zanimljivostima iz Hrvatske i svijeta, ali i novostima iz kulture, znanosti i poslovnog svijeta, dokaz je kako nisu samo tzv. lake teme garancija posjećenosti i čitanosti, nego da internetske korisnike zanima i ozbiljno novinarstvo.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr