Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

VIDEO: Monolith – stroj za oglašavanje

Monolith je novi uređaj za outdoor oglašavanje koji je zasada na razini prototipa, ali zagrebačka tvrtka Xclaim koja radi na njegovom razvoju planira u svoju ponudu uskoro uvrstiti i oglašavanje putem proširene stvarnosti.

Sustav se bazira na Microsoftovom Kinectu koji detektira pokrete i “prenosi” ih u proširenu stvarnost (augmented reality). Prvi put je predstavljen u rujnu ove godine na Weekend Media Festivalu u Rovinju gdje je osnivač projekta Martin Birač istaknuo da je Xclaim ovime uz usluge počeo prodavati i proizvode.

Kako cijela stvar radi, pogledajte u priloženom promotivnom videu:

Monolith – Reality augumented advertising machine from Martin Birac on Vimeo.

Povratak na Net.hr