Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

DRŽIMO PALČEVE

ZANIMA VAS HOĆETE LI PRERANO UMRIJETI? Napravite ovaj jednostavan test i dobit ćete odgovor

Držimo palčeve da se uspijete popeti na četvrti kat bez da se uspušete

Ako ste u stanju popeti se na četvrti kat bez zastajkivanja, velike su šanse da nećete umrijeti prerano, tvrde znanstvenici. Petogodišnje istraživanje na 12.615 ljudi pokazalo je kako su oni koji imaju problema s penjanjem po stepenicama čak triput izloženiji smrti od srčanih bolesti i imaju dvostruko veći rizik od raka.

Istraživači sugeriraju da ovi rezultati pružaju daljnje dokaze o dobrobitima vježbanja i utjecaju kondicije na zdravlje i dugovječnost. “Osim što održava normalnu tjelesnu težinu, fizička aktivnost pozitivno utječe na krvni tlak i lipide, smanjuje upalu i povećava imunitet na razvoj tumora”, objasnili su za Daily Mail.

ŽELITE DOŽIVJETI 90 I VIŠE GODINA? Veliko istraživanje pokazalo što trebate raditi svaki dan i jako će vam se svidjeti

Isprobajte na sebi

Također predlažu da se i sami testirate na ovaj način. “Ako možete hodati vrlo brzo do trećeg ili četvrtog kata bez potrebe za predahom, imate dobar funkcionalni kapacitet. Ako ne, to je jasan pokazatelj da se morate više kretati”, zaključili su stručnjaci.

Europsko kardiološko društvo preporučuje najmanje 150 minuta tjedno umjerene aerobne tjelesne aktivnosti ili 75 minuta tjedno intenzivne tjelovježbe.

Povratak na Net.hr