Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Ubrzajte metabolizam i brže izgubite nakupljeni višak kilograma

Neki jedu što žele i ne debljaju se, a vi dobijete pola kilograma čim pogledate kolač? Može biti da je riječ o metabolizmu. No postoje tri jednostavna načina kako ga možete ubrzati.

Metabolizam je proces koji pretvara ono što pojedete u energiju pomoću koje činite sve aktivnosti. I, da, iako je djelomično genetski programiran, metabolizam i sami možete usporiti lošim, tj. ubrzati dobrim navikama.

Također, metabolizam ovisi o nekoliko drugih čimbenika, kao što su godine, te životne navike kao što su spavanje i grickanje, napominje autorica i doktorica Pamela Peeke. Ako prerijetko jedete i ne odmarate se dovoljno, možete usporiti metabolizam, te se na kraju udebljati.

Prateći ova tri savjeta stručnjaka, uspjeh ne bi trebao izostati:

1. Konzumirajte dovoljno bjelančevina

“Vaše tijelo troši više kalorija kad probavlja bjelančevine, nego kad isto čini s mastima ili ugljikohidratima”, tvrdi dr. Louise Aronne. Držite se zasićenih masti, kao što je bezmasno crveno meso, piletina, riba, tofu i grahorice.

2. Doručkujte

Iako se trenuutačno vode rasprave o tome pomaže li doručak zaista u mršavljenju ili ne, važno je da barem nešto malo pojedete kako biste dali metabolizmu razlog da se pokrene i kako bi vaše tijelo imalo dovoljno snage da radi ostatak dana, napominje dr. Peeke.

3. Ne zaboravite na međuobroke

Nemojte da prođe više od tri do četiri sata bez užine. Što više vremena prođe, to je metabolizam usporeniji, pa mu dajte razloga za rad. Napravite grickalice koristeći ugljikohidrate i bjelančevine, primjerice bananu s maslacem od kikirikija ili jabuku sa sirom.

Povratak na Net.hr