Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

TRIKOVI ZA 'U ZADNJI TREN' Otkrivena tajna savršenih bikini tijela zvijezda

Jeste li se ikad pitali što rade holivudske zvijezde kada imaju samo nekoliko dana da predstave svoje tijelo u besprijekornom izdanju na crvenim tepisima, na plažama ili na fotografskim editorijalima? Tajne i vrlo jednostavne trikove otkrio je privatni trener mnogih slavnih žena.

Kada zvijezde požele biti u svojem najboljem izdanju zbog nekog javnog događaja, pridržavaju se nekoliko jednostavnih pravila, doslovno, par dana prije.

Iako njih savjetuju brojni stručnjaci, privatni trener Dalton Wong odlučio je sa javnosti podijeliti nekoliko ‘tajnih’ trikova.

1. Izbacite sol iz prehrane

To uključuje bilo koju slanu hranu, pa i sushi. Sol zadržava tekućinu pa izgledate naduto.

2. Ne jedite sirovo povrće kasno

Tijelu je dugo potrebno da probavi sirovo povrće, zbog čega izgledate naduto. Stoga, ako ih mislite jesti, jedite ih ranije. Ostala hrana zbog koje ste naduti uključuje pšenicu, leću i grah. Zbog njih vam trbuh može izgledati puno veći.

3. Smanjite unos složenih ugljikohidrata

Svaki gram složenih ugljikohidrata zadržava tri grama vode, stoga ako je moguće, izbacite ih. Složenim ugljikohidratima treba dugo da ih se probavi, a neke od namirnica koje ga sadrže su integralni kruh, žitarice i zrna. Sve ovisi i o ciklusu, jer određeni period ciklusa može za deset puta pogoršati stvari.

4. Spavajte više

Prije velikih događaja, zvijezde se moraju naspavati kako bi se oporavile. Naporni trening dan prije ništa ne znači. To je kao da učite noć prije ispita. Tijelo će vam bez dobrog sna izgleda umorno i pogrbljeno.

5. Usredotočite se na držanje tijela

Dan ranije napravite više vježbi za rastezanje. Pilates i joga su odlični jer povlače ramena unatrag, a donji dio abdomena prema unutra. No, najbolje je kombinacija tih vježbi s vježbama snage.

6. Držite se programa

Nemojte jesti niti vježbati ništa što nije u ovom programu. Držite se onoga što vi i vaše tijelo znate. Nemojte jesti premalo jer će vam trebati energija da stojite uspravno i ponosno, zbog čega ćete automatski izgleda par kilograma mršavije.

7. Pijte dovoljno tekućine

Nikako nemojte zaboraviti na hidrataciju organizma, to je iznimno važno. Ako ne pijete dovoljno tekućine, mišići će vam izgledati prezategnuto. Ako popijete previše, stalno ćete trčati na WC. Biljni čajevi su odlični za hidrataciju te za suzbijanje nadutosti, a pomaže pri probavi. Ne moram niti spominjati da izbjegavate alkohol.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr