Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

NEĆETE SE UDEBLJATI Jako dobri razlozi zašto trebate jesti više krumpira

Izbjegavate krumpir jer su vas uvjerili da deblja? Pripremite li ga bez suvišnih masnoća, ne morate brinuti da ćete dobiti na težini. Osim toga, sadrži niz blagodati zbog čega biste ga baš trebali jesti.

Tlak

Odličan je izvor kalija i sadrži ga čat četiri puta više od razvikanih banana. Kalij je, naime, ključan za hidrataciju organizma i pomaže pri snižavanju krvnog tlaka.

Probava, srce, kolesterol

Bogat je vlaknima pa je dobar za probavu, a osim toga, daje organizmu dulji osjećaj sitosti. Istraživanja su pokazala i da smanjuje rizik od srčanog udara i povišenog kolesterola.

Imunitet

Kora krumpira sadrži solidnu količinu vitamina C. Konzumiranjem većeg krumpira zadovoljit će se pola preporučene dnevne doze unosa C vitamina u organizam. Zbog toga je dobar za podizanje imuniteta, ali i kod bržeg zacjeljivanja rana.

Kosti

Krumpir sadrži mangan, koji igra važnu ulogu u procesuiranju proteina,ugljikohidrata i kolesterola. Mangan će vas zaštititi od osteoporoze.

Mišići i živci

Ova namirnica sadržava i vitamin B6, koji ima značajnu ulogu u kardiovaskularnom i živčanom sustavu, probavi, imunitetu, te izgradnji mišića. Jedan krumpir sadrži čak 46 posto preporučene dnevne doze tog nužno potrebnog vitamina.

Povratak na Net.hr