Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Šest jednostavnih načina do zdravog organizma bez boli i stresa

Riješiti se stresa, glavobolje, napetosti i umora u osobnoj izvedbi nije nemoguća misija. Postoje deseci načina koji su toliko jednostavni i učinkoviti da na prvu nećete povjerovati u njihovu istinitost. Za početak donosimo njih šest da vas razuvjerimo.

Pijte Oolong čajeve

Istraživanja pokazuju da se u ljudi s blagim ekcemom koji piju Oolong čaj tri puta dnevno, smanjuje svrab i ostali prateći neugodni simptomi. Za to su zaslužni spojevi u čaju pod nazivom polifenoli. Birajte između okusom primamljivijih kineskih i tajvanskih.

Mažite se uljem lavande i metvice

Kod napetosti i glavobolje, nježno utrljajte malo ulja na području sljepoočnica. Također, kod bolnih zglobova i kvržica, lavanda i metvica djeluju smirujuće upravo zbog mentola koji ima analgetska svojstva.

Uživajte u đumbiru

Ulja đumbira već se dugo koriste kao prirodni lijek za začepljeni nos i probleme s dišnim putevima. Također, poznato je da potiče cirkulaciju i probavu. Naribajte ili nasjeckajte malo oguljenog đumbira, dodajte u šalicu i prelijte kipućom vodom. Pustite da odstoji 10 minuta, dodajte prstohvat crvene paprike i popijte.

Njuškajte ružmarin

Dašak ove aromatične biljke povećava budnost i poboljšava pamćenje. Pokušajte pronaći svježi ružmarin ili čisto eterično ulje, pa s vremena na vrijeme osvježite duh i tijelo udišući njegov miris. Iskušajte ga prije važnog sastanka, razgovora ili testa.

Jedite banane, dinje, naranče

Ljudi čija je ishrana bogata kalijem manje su skloni visokom krvnom tlaku. Osim smanjenja unosa natrija u organizam i drugih koraka za očuvanje srca, jedite kalij upakiran u banane, naranče i dinje.

Konzumirajte Tulsi

Istraživanja pokazuju da je ova Ayurvedska biljka, poznata i kao Sveti bosiljak pomaže u normalizaciji razine hormona stresa kortizola. Jak je antioksidant, potiče imunološke reakcije organizma, regulira probavu, reproduktivni sustav, rad jetre i bubrega.

Povratak na Net.hr