Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

EKSPLICITAN SADRŽAJ

SASVIM NOVA RAZINA: ‘Prosta’ reklama za smoothieje može se prikazivati samo kasno navečer zbog seksualnih aluzija

Reklama je proglašena neprimjerenom i emitirat će se samo u noćnim satima

Nova reklama za zdrave voćne smoothieje britanskog brenda Swisse Me zbog eksplicitnog sadržaja može se emitirati samo nakon 21 sat.

U 30-sekundnom oglasu vidimo voće kojim se zavodljivo rukuje na putu da postane smoothie. Primjerice, ženska ruka gladi bananu, muškarac zabija prste u sočnu naranču, vrhnje se slijeva preko jagoda i malina, da bi sve završilo ‘erupcijom’ smoothieja.

‘PROSTI’ RECEPT ZA PILETINU PROZVALI GORIM OD PORNHUBA: ‘Ne znam trebam li sada biti gladan ili napaljen’
OVO JE REKLAMA KOJU NISU HTJELI PRIKAZATI TIJEKOM OSCARA: Pogledajte što im je kod ove žene bilo ‘previše šokantno’ 

Televizijske kuće ocijenile su da je zbog ‘seksualnih aluzija koje uključuju genitalije, grudi i pornografiju’ reklama neprimjerena za emitiranje prije 21 sat.

“Ovo nije samo bilo kakva ‘food porn’ reklama, ovo je zdrava ‘food porn’ reklama”, rekao je Rowan Adams koji je osmislio koncept.

Iz tvrtke Swisse Me poručuju da znaju koliko je izazovno unijeti sve potrebne vitamine i minerale tijekom dana pa su svojim kupcima olakšali posao s “12 ukusnih, zločestih okusa”, piše Daily Mail.

Povratak na Net.hr