Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Sasvim neobični načini opuštanja

Željeli biste biti prisutni u trenutku, emocionalno stabilni, smireni i vrlo koncentrirani? Stres vam oduzima mir – srećom stručnjaci za opuštanje nude pregršt zanimljivih savjeta da ga dobijete nazad.

U svojoj knjizi “How To Train A Wild Elephant,” Jan Chozen Bays naglašava važnost bistrine i koncentracije. Ideje zen budizma nadahnule su je da ponudi par savjeta za užurbane ljude koji zbog pritisaka, mentalno nisu tamo gdje jesu, već tamo gdje bi morali biti. Rješenje koje nudi je osviještenost trenutka u kojem smo. Smatra da će nam to pomoći da budemo emocionalno stabilniji i bolji u međuljudskoj komunikaciji.

Da biste postigli navedeno nudi i par trikova:

1. Druga ruka
Za neke svakodnevne poslove svaki dan koristite nedominantnu ruku. Primjerice, dok perete zube ili jedete. Želite li pravi izazov koristite nedominantnu ruku za pisanje i dok jedete kineskim štapićima.

2. Bez traga
Izaberite jednu prostoriju u vašem domu u kojoj tijekom cijelog tjedna nećete za sobom ostavljati trag korištenja prostora. Najbolje kuhinju ili kupaonicu. Iza sebe počistite tako da ni policija ne bi uočila da ste bili u sobi.

3. Izbrišite poštapalice

Postanite svjesni nekih uzrečica koje koristite i uklonite ih iz svog rječnika. To su riječi koje ne dodaju značenje onome što govorite, poput “hm,” “ah,” “dakle” “ovaj” i njima slične. Prepoznajte i u kojim ih situacijama češće koristite – i u koju svrhu?

4. Promatraj
Nekoliko puta dnevno dok radite nešto rukama, gledajte ih kao da pripadaju nekome drugome. Gledajte ih i dok su mirne.

5. Jedite na miru
Ovog tjedna dok jedete ili pijete ne činite ništa više. Sjedite za stol i uživajte u okusima i mirisima. Opustite se i ne gledajte TV.

6. Misliti o njima
Jednom dnevno razmislite o vama bliskoj osobi, razmislite o kvalitetama koje posjeduje i dajte joj kompliment. Što je pohvala konkretnija to bolje.

7. Držanje
Par puta dnevno postanite svjesni svog držanja. Ako zatvorite oči, koji bi vam osjet rekao da sjedite ili ležite? Gdje osjećate pritisak? Pravilno držanje, osim za kralježnicu, dobro je i za psihu.

8. Udahnite pa recite
Kad god čujete zvono telefona, ili na vratima, tri puta duboko udahnite pa onda odgovorite.

Vezani članci:

arti-201106010732006
arti-201105260586006

Povratak na Net.hr