Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Riješite se napokon ove nezdrave ovisnosti

Tko kaže da se ne možete natjerati da jedete pravu hranu u pravo vrijeme? Iako vježbanje igra veliku ulogu u kontroli unosa hrane, svoj stil prehrane možete promijeniti i s malo promišljenog djelovanja. Iskoristite ove savjete kako biste prestali grickati čokoladu, čips i prženu hranu.

Shvatite zašto

Za početak, dokučite zbog čega posežete za nezdravom hranom. Možda vam padne šećer, možda vam nedostaje hranjivih tvari ili su vam hormoni u neravnoteži. Znanje je moć, pa ako budete svjesni zbog čega se tako hranite, znat ćete i kako promijeniti te navike.

Ako ne vidite loše, nećete ni jesti loše

Pod ovim mislimo na svu nezdravu hranu koju skladištite u kuhinji. Dakle, sljedeći korak je da se riješite sveg ‘junka’ kojeg ste sakrili po stanu.

Ostanite pribrani i spavajte

Kad ste pod stresom i neispavani, povisuje se hormon stresa kortizol, od kojeg ćete samo više ogladnjeti.

Pokušajte ‘pet obroka dnevno’

Rasporedite više manjih obroka tijekom dana. I neka vam obroci budu zdravi. Vjerujte da je ovo dobro rješenje za loše prehrambene navike. Kad jedete redovite obroke, šećer u krvi će vam ostati u normali, a to će spriječiti nenadane žudnje za slatkim.

Koristite zamjenu

Gladni ste? Uvijek neka vam pri ruci bude neka zdrava namirnica poput jabuke, kruške, orašastih plodova ili narezanog sirovog povrća. Umjesto krafne, posegnite za zobenim kolačićima, a umjesto sladoleda pojedite hladan niskokaloričan jogurt.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr