Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Pivce za živce? Neće ići!

Stres je sastavni dio života stoga moramo naučiti kontrolirati ga. Postoje razne tehnike, a mi vam predlažemo pet vrlo ugodnih načina koji uključuju po čašu ukusnog napitka.

1. Popijte čašu mlijeka
Mlijeko sadrži triptofan, koji se metabolizira i mijenja u serotonin, koji pospješuje dobro raspoloženje. Osim toga, sadrži kalcij, magnezij i kalij, koji održavaju niži tlak.

2. Popijte vrući kakao
Topli napici povisuju tjelesnu temperaturu, osjećaj koji povezujemo s udobnošću, a to izaziva pozitivne osjećaje.

arti-2010100400180063. Umjesto kave naručite crni čaj

Studija na University College London pokazuje da četiri šalice crnog čaja na dan, u trajanju od šest tjedana, snižavaju razinu hormona stresa kortizola.

4. Popijte zeleni čaj
Pijte zeleni čaj – pun je tanina koji potiče mozak na slanje opuštajućih alfa valova i smanjuje odašiljanje beta valova koji šire napetost.

5. Popijte čašu hladne vode
Popijte čašu hladne vode i otiđite u šetnju. Voda pokreće cirkulaciju, a zrak osvježava potičući ispuštanje endorfina, koji nas opušta.

Prethodni članci:

arti-200911120199006
arti-201006230361006
arti-201010040018006
arti-201005120386006
arti-201010070508006

Povratak na Net.hr