Oprostiti i zaboraviti? Da, ako želite zdravo srce

Oni koji razmišljaju o lošim događajima koji su ih zadesili u životu mogu loše proći sa zdravljem, pokazuje to najnovija studija.

30.7.2012.
17:18
VOYO logo

Osim što dugotrajan visoki tlak može voditi srčanom ili moždanom udaru, u mnogo slučajeva ne postoje pravi simptomi koji upućuju na to. Okidač su pretjerana težina, učestala konzumacija prevelike količine soli i kave, neaktivnost te dob veća od 65 godina. Međutim, osim fizičkih čimbenika nedavno je istraživanje pokazalo da snagom svog uma uvelike možemo izbjeći rizik od hipertenzije. Kako? Opraštanjem...

Ljudski je griješiti, božanski opraštati', kaže poslovica, a u tome ima mnogo istine. Jer, opravdavajući ljude koji su vas u prošlosti povrijedili, vi ćete postati mirniji, a samim time i manje skloni učincima stresa, što će samo očvrsnuti vaše zdravlje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istraživači s američkog sveučilišta u San Diegu tvrde da oni koji "ostavljaju" svoju ljutnju iza sebe imaju niži krvni tlak i zdravije srce.

Više od 200 volontera u istraživanju bilo je podijeljeno u dvije grupe. Jedna je imala zadatak razmišljati o trenucima kad ih je prijatelj uvrijedio, a druga grupa morala je razmišljati o oproštaju. Nakon kratke stanke ponovno su dobili zadatak da se prisjete neugodne situacije, ali su imali izbora – postaviti se prema tome pozitivno ili negativno, piše Daily Mail. Grupa koja se "ljutito" prisjećala nemilog događaja imala je viši krvni tlak nego grupa koja se fokusirala na opraštanje. A rezultati su bili isti i poslije drugog zadatka. Voditeljica istraživanja Britta Larsen sa svojim timom zaključila je da je opraštanje može omogućiti blaže reakcije na stresne događaje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo