Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Mirno snivaj

NIJE ZBOG VRUĆINE: Četiri moguća razloga zbog čega se previše znojite dok spavate

Iako se temperatura tijela snižava tijekom noći, mnogi ljudi se pretjerano znoje dok spavaju. Ako soba nije previše topla i nemate toplih pokrivača na sebi, evo u čemu je možda problem.

Prije svega se uvjerite da je temperatura u spavaćoj sobi optimalna odnosno oko 22 stupnja, kaže doktorica Deena Adimoolam. Ako ste skloni pretjeranom znojenju, ona preporučuje da koristite pokrivače od prirodnih materijala poput pamuka, piše Further More.

Ako se i unatoč tome pretjerano znojite, evo što su mogući uzroci.

Spavate goli

Zvuči nelogično, ali ljudi koji spavaju goli su skloniji pretjeranom znojenju, kaže doktor Raymond Gottschalk. “Odjenite nešto kada spavate, najbolje pamučnu majicu. Ona dobro upija, a i tako ćete se manje pokrivati, čime će se spriječiti pregrijavanje tijela”.

DALEKO OD FILMSKE ROMANTIKE: Parovi priznali kako stvarno izgleda spavanje s voljenom osobom

Kasno vježbate

Tijelu je potrebno dva do četiri sata nakon treninga da vrati optimalnu temperaturu. Da biste izbjegli noćno znojenje, stručnjaci preporučuju da vježbate najmanje pet, šest sati prije spavanja.

Jedete kasno ili začinjenu hranu

“Jedite ranije kako biste izbjegli da probavni sustav bude previše aktivan dok spavate. Više od 70 posto topline se generira iz unutarnjih organa, a što su organi aktivniji, to je tijelu toplije”, pojašnjava Gottschalk.

Hormonalni poremećaji

Bilo kakvi poremećaji razine hormona utječu na živčani sustav, a time i na sposobnost organizma da regulira tjelesnu temperaturu.

MALO, ALI KVALITETNO: 11 savjeta kako bolje spavati kada nemate dovoljno vremena za spavanje

Povratak na Net.hr