Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Namirnice kojima ćete pobijediti proljetni umor

Kod većine ljudi proljeće, pupanje prirode i prvo sunce, umjesto punjenja baterija izazivaju proljetni umor i depresiju. No, osim u najtežim slučajevima, iz takvih se stanja možete izvući bez liječničke intervencije, pametno složenim menijem.

arti-201103160053006 Organizmu koji se bori s umorom potrebno je osigurati namirnice bogate vitaminom C, vitaminima B kompleksa, vitaminom E i omega3 masnim kiselinama. Sve su to namirnice bogate energijom koje djeluju stimulativno na imunološki sustav. Većinu je tih prirodnih antioksidansa moguće pronaći u prirodi, odnosno u hrani. Med, o čijem su blagotvornom djelovanju na ljudsko zdravlje napisane knjige i knjige, i u borbi s umorom i depresijom, bit će vaš najveći saveznik. Savjet koji nutricionisti ističu kao zapovijed u borbi s ovim problemima vrlo je jednostavan.

arti-201102090034006 ”Svako jutro natašte pojedite žlicu meda pomiješanu sa žlicom cvjetnog praha. To će vam osigurati dovoljnu dnevnu količinu antioksidansa. Samo pazite da med uzimate plastičnom ili drvenom žličicom jer u dodiru s metalom oksidira”, ističe nutricionistica Karin Jones s bristolskog sveučilišta. Osim meda od velike pomoći u borbi s depresijom bit će vam i orašasti plodovi, cjelovite žitarice, zeleno povrće, banane i začini koji djeluju stimulirajuće na živčani sustav.

Uz to, pokušajte što više boraviti na zraku i piti velike količine vode. U borbi s umorom i depresijom pomoći će i boravak na svježem zraku.

Cimet – osim što svojim mirisom podiže budnost organizma, izvrstan je i za poboljšavanje koncentracije.

Lješnjaci – manjak željeza u organizmu uzrokuje umor, manjak energije i anemiju, nadoknadite ga jedući lješnjake

Med – povećava energiju, ima imunostimulirajuće djelovanje i prirodni je antioksidans

Banane – bogate kalijem, magnezijem i vitaminima B skupine, pomažu u borbi protiv depresije

Orasi – depresivni ljudi imaju manjak vitamina E. Ovim jakim antioksidansom bogati su orašasti plodovi

Prethodni članci:

arti-201103160053006
arti-201102090034006
arti-201102060056006

Povratak na Net.hr