Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Velika većina žena ima PMS, a ovo su prirodni načini da ga se riješite

Istraživanja pokazuju da najmanje 85 posto žena ima simptome predmenstrualnog sindroma, što može uključivati ​​promjene raspoloženja, osjetljivost grudi, glad, umor i razdražljivost prije menstruacije. Srećom, ima i dobrih vijesti. Evo kako se simptomi smanjuju.

‘S promjenama načina života apsolutno je moguće upravljati simptomima PMS-a’, kaže dr. Christiane Northrup, ginekologica i autorica knjige Women’s Bodies, Women’s Wisdom.

Na raspolaganju imate četiri jednostavne strategije koje će vam pomoći da se osjećate bolje:

Povećati unos magnezija

Istraživači sa Sveučilišta Reading u Engleskoj otkrili su da dodaci magnezija smanjuju zadržavanja vode i nadutost. ‘Preporučujem 400-800 miligrama magnezija po danu’, kaže dr. Northrup. Također možete dodati Epsom sol (magnezij sulfat) za tople kupke, koja se apsorbira kroz kožu.

Kretanje

Kad vas uhvati predmenstrualni sindrom najmanje vam je do vježbanja, no ako ubrzate rad srca osjećat ćete se bolje nego ako se sklupčate na kauču, savjetuju liječnici iz američke udruge The American College of Obstetricians and Gynecologists. Po njihovom mišljenju redovite aerobne vježbe korisne su za ublažavanje simptoma PMS-a. Vježba može ublažiti grčeve jer pomaže oslobađanje endorfina.

Jedite više cjelovitih žitarica

Pizza! Čokolada! Kolačići! Više čokolade! Ovo su samo neke od namirnica za kojima vaše tijelo vrišti prije menstruacije. Problem je što ćete se od ovih zalogaja osjećati lošije. Naime, oni uzrokuju naglo povišenje i naknadni brzi pad šećera u krvi. Jela s niskim glikemijskim indeksom su zapravo korisnija. Eliminirajte bijeli kruh i šećer pa ćete se osjećati bolje. Uz to će unos cjelovitih žitarica, voća, povrća i graha stabilizirati razinu šećera u krvi i kontrolirati žudnje koje prate PMS.

Pokušajte – refleksologiju ili akupunkturu

Gotovo 40 posto odraslih u SAD-u koriste neku vrstu alternativnog liječenja. Dr. Northrup predlaže dva pristupa: ‘Akupunktura i refleksologija stopala su se pokazali djelotvornima’. U jednoj studiji objavljenoj u časopisu Obstetrics & Gynecology, žene koje su išle na tretman refleksologije (koji uključuje masažu specifičnih točaka pritiskom na uho, ruke ili noge) doživjele su 46-postotno smanjenje simptoma PMS-a. Slične studije su ukazale na djelotvornost akupunkture – simptome PMS-a smanjili su za 78 posto.

Povratak na Net.hr