Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Ako je doručak ovakav možda je bolje da ga ipak preskočite

Navodno je doručak najvažniji obrok u danu, iako se to danas sve češće osporava. Bez obzira na to, važno je da je zdrav, jer tako možete smanjiti rizik od pojave bolesti kao što su rak i dijabetes. No jeste li znali da su neki uobičajeni odabiri potpuno nezdravi. Evo što biste svakako trebali izbjegavati za doručak.

Slatke žitarice i pekarski proizvodi

Neke žitarice su prepune ugljikohidrata i šećera. Kad ih jedete, ubrzano vam raste razina šećera u krvi i još brže padne. Nije dobro dan započeti padom energije, pa je najbolje izbjegavati takve žitarice i pekarske proizvode. Umjesto toga radije izaberite žitarice pune vlakana i bjelančevina. A možete im dodati lanene sjemenke ili orahe za dodatnu dozu vlakana i bjelančevina.

Kupovne palačinke i krafne

Ove namirnice bogate su šećerom ili medom, koji je prilično daleko od prirodne, zdrave varijante. One će samo zadovoljiti vašu želju za šećerom, pa kako biste svojem struku učinili uslugu, radije odaberite tost od cjelovitih žitarica s maslacem.

Kupovna granola

Granola je mješavina prženih žitarica, a sastoji se od zobenih pahuljica, oraha, meda i ekspandirane riže. Inače, u nju se može dodati i suho voće, te različite druge žitarice. Većina kupovnih granola djeluje zdravo, no one sadrže mnogo masti i kalorija, te skrivenog šećera. Osim ako ne kupujete organsko pakiranje ili temeljito čitate sastojke, jedete desert za doručak.

Gotovi sendviči

Može vam se činiti da ste upravo pojeli uravnotežen obrok – s jajima, mesom, sirom ili tostom. No ustvari sve što konzumirate je masno pečeno jaje, obrađena šunka ili slanina i punomasna varijacija na temu sira. Radije sami pripremite sendvič s poširanim jajima i niskokaloričnim sirem.

Smoothie

Ovaj napitak pun je prerađenog šećera. Većina kupovnih smoothija (pogotovo onih kupljenih u supermarketima), sadrži punomasno mlijeko, pa više vuče na desert – shake, nego na hranjivi doručak. Umjesto toga, doma u blenderu napravite zdraviju verziju koristeći jogurt, bademovo ili niskokalorično mlijeko, te svježe voće i orašaste plodove.

Povratak na Net.hr