Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

UOBIČAJENE PREPREKE

KAKO DO ŽELJENE TEŽINE? Razlozi zbog kojih nećete smršavjeti tako brzo kako se nadate

Čak i ako ste trudite izgubiti kilograme prije vruće sezone i držite se zdrave prehrane, možda ipak radite neke greške zbog kojih do ljeta nećete doći na željenu težinu. Izbjegnite uobičajene prepreke.

Preskačete obroke

Neki ljudi misle da će uštedjeti na unosu kalorija ako preskoče koji obrok, no samo si čine goru stvar jer će na sljedećem obroku vjerojatno pretjerati. Pokušajte jesti redovito i kod svakog obroka unijeti manje kalorija nego obično. Ono što će se vama činiti malim promjenama, na kraju će itekako dati rezultat.

I zdrave kalorije se broje

Naravno, povrće i zdrave grickalice poput orašastih plodova uvijek su bolja opcija, no i te kalorije se broje. Umjesto da se pretrpavate, jedite ih u manjim porcijama.

Pretjerujete s alkoholom

Popiti piće ili dva na zabavi nije loše, ali lako je pretjerati i tako unijeti previše kalroija. I nije samo piće to koje je problematično, jer će vam ono samo otvoriti apetit pa ćete i pojesti više.

Mislite da ćete sve nadoknatiti vježbanjem

Redovita tjelovježba odličan je način kontrole kalorija, ali ona ne može ispraviti pretjerivanje s hranom. Primjerice, ako unesete 500 kalorija previše, samo da to izgubite trebat ćete vježbati sat vremena u teretani. Imate li vremena za to? Vježbanjem ćete ostati u formi, ali nemojte se oslanjati samo na to.

Izbacujete cijelu grupu namirnica

Trebali biste izbjegavati dijete u kojima morate izbaciti cijelu grupu namirnica. Primjerice, posebno su popularne one u kojima trebate potpuno izbaciti ugljikohidrate i jesti samo proteine. To nije dobro za vaš mozak i mišiće, a posljedice će biti vidljive nakon nekog vremena. Odlučite se za dijetu u kojom možete koristiti sve grupe namirnica, jer biste u protivnom vrlo brzo mogli odustati.

Idete u ekstreme

Promjene dolaze s vremenom. Ako odmah krenete s dijetom koja je preekstremna, veća je vjerojatnost da ćete prije odustati. Umjesto da potpuno promijenite način prehrane, započnite s manjim izmjenama.

Linija manjeg otpora

Izbjegavajte dijete u kojima se oslanjate na gotove obroke. Prije svega, velika je vjerojatnost da imaju previše soli. Morate naučiti sami pripremati jela ako želite dugoročno smršavjeti.

Predobro da bi bilo istinito

Gubitak težine zahtijeva strpljenje i upornost i ne postoji čarobna tableta koja će to omogućiti. Čudotvorne dijete dolaze i prolaze, ali na kraju tako nećete promijeniti prehrambene navike i način života.

Potpuno je različito od trenutnog načina prehrane

Ako nedjeljni ručak ne možete zamisliti bez pečenog mesa i krumpira, bit će vam teže provesti plan potpune promjene prehrane. Dijeta koja se potpuno oslanja na novi način kuhanja postat će vam frustrtirajuća i ako je nespojiva s vašim načinom života, postoji mala vjerojatnost da ćete ostati na njoj.

Nećete odmah smršavjeti kad počnete s dijetom

Ako par dana nakon početka dijete ne vidite promjene na tijelu, lako je odustati prije nego joj date priliku da počne funkcionirati.

Mrzovoljni ste i gladni

Gubitak težine nije lak zadatak, ali ne bi trebao biti grozan. Ako ste većinu vremena gladni, znači da ne jedete dovoljno zasitne hrane, odnosno one koja je bogata vlaknima. Ako ste mrzovoljni, možda ne dobivate dovoljno ugljikohidrata. Neki stručnjaci preporučuju malo tamne čokolade kao zdrav izbor. Ako vas dijeta frustrira, lako ćete podlegnuti emocionalnom prejedanju kada vas nešto izbaci iz takta.

Niste motivirani vježbati

Široko je rasprostranjeno uvjerenje da je vježbanje precijenjeno kada je u pitanju gubitak težine. No, fizička aktivnost ima na desetke zdravstvenih koristi od gubitka težine, reguliranja šećera u krvi, poboljšanja plućne funkcije, povećanja energije, jačanja kostiju, sprečavanja nesanice…

Povratak na Net.hr