Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Jednostavne, dobre navike koje trebate odmah usvojiti

Pripremanje za posao, utrka s vremenom i iščekivanje prometne gužve mogu vam izazvati stres i prije nego napustite kuću. Ove male navike mogu vam pomoći da lakše podnesete dan.

Prije nego započnete dan, pet puta duboko udahnite

Neka vam u naviku prijeđe da se zaustavite na izlaznim vratima ili prije nego upalite automobil i pet puta duboko udahnete. Tako ćete smanjiti stres, koji doprinosi brojnim bolestima.

Uzmite multivitaminske pripravke ili lijekove kada perete zube

Zaboravljate uzeti vitamine ili lijek koji morate svaki dan piti? Neka vam bočica stoji u blizini paste za zube, tako ćete se svakog jutra sjetiti da ih uzmete.

Neka vam je odjeća za vježbanje uvijek spremna

Izbjegavajte široke majice i trenirke za odlazak u teretanu. Birajte odjeću koja će vam dobro pristajati, u kojoj ćete se osjećati dobro i lijepo te u kojoj ćete se moći nesmetano kretati i vježbati. Pripremite je noć prije kako bi vas motivirala na vježbanje kada je ujutro vidite i kako biste izbjegli kopanje po prljavom vešu u potrazi za njom.

Stvorite svoje sretno mjesto u teretani

Pronađite svoje omiljeno mjesto u prostoriji gdje vježbate i, ako vježbate u grupi, dođite ranije kako biste ga zauzeli. Uz omiljeno mjesto osjećat ćete se ugodnije i radije ćete vježbati.

Jutarnji kakao

Ako više volite piti kavu, dodajte žličicu kakaa u nju. Tako ćete dobiti kofein, ali i antioksidanse iz kakaa, koji pomažu poboljšati dotok krvi u mozak i srce.

Ustanite svaki put kada se javljate na telefon

Kada telefon zazvoni, neka vam prijeđe u naviku da se ustanete i hodate. Sjedenje duže vrijeme (30 do 60 minuta) potiče niz reakcija koje dramatično smanjuju potrošnju kalorija, čak i kada redovito vježbate. Osim toga, sjedenje povećava rizik od kardiovaskularnih bolesti i debljanja.

Koristite konac za zube dok se tuširate

Manja je vjerojatnost da ćete zaboraviti očistiti zube koncem ako ga budete koristili dok se tuširate. Četkajte zube dok se tuširate i odmah dubinski očistite zube zajedno s ostatkom tijela.

Povratak na Net.hr