Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Jako zdrave namirnice koje biste trebali više koristiti

Razmišljate što ćete kuhati sutra? Probajte u svoj jelovnik ubaciti barem neki od ovih sastojaka uz koje je svako jelo definitivno zdravije.

Grah
Zahvaljujući proteinima, topljivim vlaknima i željezu grah je jedan od najzdravijih namirnica na planeti i zaslužuje da se češće nađe na vašem tanjuru.

Chia sjemenke
Ove sjemenke bogate su vlaknima, omega-3 masnim kiselinama, kalcijem, fosforom i magnezijem pa ih vrijedi potražiti i u ubaciti u prehranu.

Djevičansko maslinovo ulje

Opće je poznato da je maslinovo ulje zdravo i smanjuje kolesterol te pomaže u reguliranju razine inzulina. No, ono može biti i zaštita protiv raka zbog svog bogatstva polifenolima. Ipak, morate imati na umu da nije svako maslinovo ulje koje se prodaje u trgovinama čisto maslinovo ulje već ih se miješa s drugim biljnim uljima.

Tef
Sjemenka tefa ima više kalcija od bilo koje druge žitarice. Može se koristiti umjesto riže, kvinoje ili bilo koje druge žitarice.

Bademi
Bademi imaju više kalcija i vlakana od drugih orašastih plodova te odlično idu u slatkim i slanim jelima.

Alge
Alge su možda najzdravija hrana koja se rijetko jede. Njene prednosti su visoke razine kalcija, vitamina A i C te joda, piše huffingtonpost.com.

Povratak na Net.hr