Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Hrana koja ubija dobro raspoloženje

Ako stresan dan želite ublažiti vrećicom čipsa uz koju ćete pijuckati gazirani napitak, možda biste trebali razmisliti o ovoj strategiji opuštanja. Postoji hrana koja pogoršava raspoloženje, od koje se dobro raspoloženje pretvara u loše, a loše u pravu katastrofu.

Dr. Jennifer Landa iz BodyLogicMD-a, najvećeg američkog centra specijaliziranog za hormonsku terapiju, ukazuje na hranu koja definitivno narušava zdravlje. To je ona hrana koja dovodi do nestabilne razine šećera u krvi i nakupljanja toksina u tijelu. Cjelovita hrana, što je moguće manje prerađena, te umjerene količine u jednoj porciji ključni su za stabilnu razinu šećera u krvi i dobro raspoloženje.

Hrana koja kvari raspoloženje

1. Čips

Paradoksalno, ali čips se najčešće nudi na zabavama. No ovi listići krumpira su prženi u ulju i obiluju omega-6 masnim kiselinama koje blokiraju za raspoloženje dobre omega-3 masne kiseline. Umjesto čipsa bolje je grickati bademe, koji smiruju.

2. Gazirani napici

Svi već znaju da gazirani napici nisu zdravi. No posebno je besmisleno piti ih ako želite biti dobro raspoloženi. Isprva nagli skok šećera može djelovati povoljno na raspoloženje, ali vrlo brzo šećer pada, a s njim i raspoloženje.

3. Margarin

Margarin nastaje od industrijski proizvedenih masnoća koje dovode do upalnih procesa u tijelu. Kao i kod čipsa, i ovdje loše masnoće potiču loše raspoloženje.

Prirodni proizvod uvijek je bolji od industrijskog. Ako već trebate nešto namazati na kruh ili staviti u kolače, neka to bude prava stvar – maslac ili maslinovo ulje.

4. Bijelo pecivo

Ako jutro započinjete uz pecivo od bijelog brašna, sasvim sigurno i prije ručka više nećete imati energije. Vlakna, vitamine iz B skupine i cink, potrebne za održavanje energije i dobro raspoloženje, naći ćete samo ako jedete nešto integralno.

5. Prženi i slani kikiriki

Kako upropastiti nešto prirodno, zdravo i dobro za raspoloženje? Ispržite, prekomjerno zasolite i dodajte razne aditive, poput monosodium glutamata (MSG), povezanog s migrenama, slabostima, osjećajem pečenja te problemima disanja. Navedeni simptomi definitivno uništavaju dobro raspoloženje. Zašto radije ne biste grickali neoljušteni kikiriki?

Povratak na Net.hr