PROLJETNA FJAKA

ČANGRIZAVI STE I UMORNI, A KAVA NE POMAŽE? Postoji toliko prirodnih podizača raspoloženja, dajte im priliku

Smanjite količinu otrova koje unosite u sebe i priuštite svom tijelu odmor od zločestih kemikalija dobrom sezonskom detoksikacijom

Čim na poslu osjete kako im pada koncentracija ili im se počne spavati, mnogi će si hitro otići skuhati kavu. Međutim, postoje brojna prirodna rješenja na koja si ljudi mogu popraviti raspoloženje i nakrcati se energijom dugoročno. “Mnogi se od nas bude pospani i loše volje. Naši su životi postali stresniji i imamo sve manje slobodnog vremena, a to može ostaviti posljedice na našem mentalnom, ali i tjelesnom zdravlju”, objašnjava australska nutricionistica Jessica Sepel.

Što izbaciti iz prehrane?

Ona savjetuje da smanjite unos kofeina, gaziranih i energetskih pića, a ako baš nikako ne možete bez kave, ograničite je na jednu šalicu dnevno, i to prije 10 sati ujutro. “Adrenalin koji se oslobađa utječe na raspoloženje. To znači da, ako ste depresivni ili pod stresom, poslije kave bi vam moglo biti još lošije”, kaže. Nadalje, izbacite iz prehrane svu prerađenu i zapakiranu hranu jer takve namirnice uzrokuju upalne procese u tijelu. Umjetni zaslađivači povezani su s promjenama raspoloženja, stoga ih se klonite ako je ikako moguće.

PREPOZNATLJIVI SIMPTOMI: Patite od umora, depresije i razdražljivosti? Nedostaje vam vitamin D!

Što uključiti u prehranu?

S druge strane, nutricionistica predlaže da vam se svaki obrok sastoji od proteina, dobrih masnoća i složenih ugljikohidrata. Smanjite unos alkohola i pijte više vode kako biste pročistili jetru. “Serotonin (hormon sreće) zapravo se proizvodi u crijevima, stoga smanjite količinu otrova koje unosite u sebe i priuštite svomu tijelu odmor od zločestih kemikalija dobrom sezonskom detoksikacijom”, savjetuje.

Ostali savjeti

Što se tiče životnog stila, više vježbajte jer to je prirodan podizač raspoloženja, planirajte obveze unaprijed, spavajte osam sati i isprobajte prednosti akupunkture. Sepel sugerira uzimanje vitamina B svaki dan, boravak 15 minuta na suncu i unos 2 – 3 grama ribljeg ulja ujutro. “Također se opskrbite dnevnom dozom probiotika. Tako će vam crijeva biti zdrava i samim time proizvoditi više serotonina, zbog čega ćete biti sretniji i zadovoljniji”, zaključuje nutricionistica za Daily Mail.

Povratak na Net.hr