Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

OČITA RAZLIKA

SVI SU MISLILI DA JE TRUDNA: Trenerica pokazala kako izgleda kronična nadutost te što joj pomaže u ravnanju trbuha

Brojni su čimbenici odgovorni za nadutost kod žena, uključujući hormonske promjene, osobito prije i poslije menstruacije

Kada je osobna trenerica Hannah Dales (27) na Instagramu objavila fotografiju svoga napuhnutog trbuha, mnogi su njezini pratitelji pomislili kako najavljuje da je trudna. Ali to nije bio slučaj. Poznata po svojoj iskrenosti na društvenim mrežama, ona vjeruje kako svi trebaju naći vremena za zdravlje i otvoreno govoriti o svakodnevnim borbama koje prolaze.

Kada je objavila footgrafiju sebe u dvije varijante, jednu na kojoj je naduta i drugu na kojoj joj je trbuh ravan, dobila je mnogo pozitivnih riječi ohrabrenja i pohvale žena koje također pate od kronične nadutosti.

After posting the photo on the right on my story the other night I have been inundated with messages from you girls saying that you thought you were the only one this happened to! 😱 (a lot of you also thought I was actually pregnant 😅) – Here’s the truth.. it happens to almost everyone!!! I’m bloated more days than I’m not (left photo) and only now am i seeking help from a professional to really knuckle down and figure out what is the main cause of these issues. I have been down so many avenues to try help with my bloating; the elimination process, cutting out gluten, dairy, eggs, wheat, using probiotics and supplements to help with gut health etc, all of which have helped in some way but for me, my issues are more than a food intolerance. – The main things I suggest to incorporate into your day to ease the uncomfortable feeling of being bloated are, 🍋 Warm lemon water first thing in the morning (use a straw if you’re worried about your teeth), I found this really helps on days when I wake up still feeling bloated from the night before, some days I also add a dash of ACV which also helps. I specifically avoid adding onion and garlic to my foods as sometimes they can also set my tummy off. 🥜 If you’re eating nuts, try and buy ‘activated’ nuts (they are a bit more expensive or you can activate them yourself) this helps with the digestion and absorption of nutrients in our intestinal tract and stops you from feeling bloated and heavy after eating them. 📝 I also suggest tracking a few days of eating & drinking. Be sure to note down everything you consume and also when you’re feeling bloated so you can refer back & try pin point the specific meals or foods that tend to be causing the problem. – Obviously every body is completely different so always seek professional advice as well but, seeing as I received so many messages I thought I would share my main little tips with you all 😘😘 I just want you guys to know that you’re not alone with this, it’s more common than you think & as a women our hormones also come into play (that time of the month can also make you swell up like crazy!) Never be afraid to ask for help!! 💕🤗 #bloatlife #hdpt #notpregnant #bloatingpositivity

A post shared by Hannah Dales (👻-hannahdales) (@hannah_dales) on

Napitak za dobro jutro

“Češće sam naduta nego što nisam i uz pomoć profesionalaca pokušavam otkriti što je glavni uzrok toga stanja. Dosad sam svašta probala: eliminiranje određene hrane, smanjenje konzumacije glutena, mliječnih proizvoda, jaja, i pšenice. Povećala sam unos probiotika i dodataka prehrani koji su dobri za zdravlje crijeva; sve je to pomoglo na neki način. No, moj je problem više od same intolerancije na hranu”, ispričala je trenerica.

NADUTOST I BOL U TRBUHU POČELE SU JOJ KONTROLIRATI ŽIVOT: Model (27) opisuje svoju borbu s ovim neugodnim stanjem

Istaknula je kako su brojni čimbenici odgovorni za nadutost kod žena, uključujući hormonske promjene, osobito u danima neposredno prije i poslije menstruacije. S godinama iskustva u fitnessu i zdravom životu, što ova osobna trenerica savjetuje ženama koje pate od nadutosti? Opisala je kako izgleda njezin dan. Dales ustaje svakog jutra u četiri sata i dan započinje šalicom tople vode, limuna i malo jabučnog octa kako bi potaknula probavu.

Što se smije, a što ne?

Kao opće pravilo, istaknula je da nadutost najčešće izaziva hrana koja sadrži gluten, mlijeko i velike količine jaja i pšenice, no napominje kako svatko najprije treba obaviti pretrage i utvrditi je li intolerantan i na koje namirnice. Također preporučuje uzimanje probiotičkih dodataka prehrani jednom na dan kako bi se povećao broj dobrih bakterija u crijevima. Jedenje priloga koji uzrokuju upalu, kao što su luk i češnjak, često je krivac za nadutost, stoga ona tu vrstu hrane izbjegava kad god može.

Dales savjetuje vođenje dnevnika tijekom tjedan dana i zapisivanje nakon kojih ste namirnica primijetili povećanu nadutost. Ako uočite određeni obrazac jela, pića ili snackova koji potiču nadutost, bilo bi dobro da svoja saznanja podijelite s liječnikom.

Povratak na Net.hr