OTKRILA I KAKO

PREVIŠE SE NABILDALA PA USPJELA VRATITI OBLINE: Ova žena je živi dokaz da se može i u obrnutom smjeru. Vidite li razliku?

Bila je frik za teretanu, a onda je shvatila da je – pretjerala. Prilagodila je treninge novom cilju i otkrila trikove kojima se uspjela riješiti glomaznih mišića

Učiteljica tjelesnoga odgoja koja je pretjerano odlazila u teretanu kada se ona ponovno otvorila nakon popuštanja mjera uslijed pandemije koronavirusa, otkrila je svoju rutinu vježbanja koja joj je tijelo vratila na “početne postavke” – sa ženstvenim oblinama i bez previše mišića.

Belinda Norton (43) iz Gold Coasta rekla je da je, kada su se u lipnju ponovno otvorile teretane u Queenslandu, “žestoko udarala” i odjednom postala “vrlo mišićava”.

“Dobila sam skraćene i glomazne mišiće zbog viška treninga, a osobno više volim ženstvenu figuru. Sada se osjećam lakšom i zdravijom. Jednostavno se osjećam dobro”, priznala je Belinda na Instagramu i detaljno opisala režim kojim je to postigla.

Kardio trening ujutro prije doručka

Norton je objasnila kako je prilagodila svoju rutinu vježbanja. Ona ujutro, prije doručka, najprije odradi 30-minutni kardio trening (hodanje, trčanje, bicikliranje). Nakon toga slijedi doručak. Belinda dopušta sebi jednu ili dvije kave dnevno, obično s bademovim ili sojinim mlijekom. Ona vjeruje kako kardio trening pomaže u stvaranju vitkih i toniranih mišića.

MALI JE NAPRAVIO ČUDO: Najdeblji dječak na svijetu još je prošle godine imao 193 kg, a sada se doslovno – prepolovio!

Trening visokog intenziteta triput tjedno

Intervalni trening visokog intenziteta ili HIIT također je neprocjenjiv za postizanje željene forme, a ova učiteljica tjelesnoga odgoja tvrdi kako ona obično takav trening odrađuje tri puta tjedno u poslijepodnevnim satima.

Trening s teškim utezima jednom tjedno

Jednom tjedno Belinda trenira s teškim utezima. Kombinira vježbe kako bi pogodila različita područja tijela.

“Ni ja ne radim ovakav trening u teškim danima. Tada se ponekad samo odmaram i jedem”, otkrila je Belinda na Instagramu.

Joga ili pilates dvaput tjedno

Norton svoju rutinu vježbanja obvezno zaokružuje jogom ili pilatesom dva puta na tjedan. Jogu ili pilates možete napraviti kod kuće jednako lako kao što možete u teretani, pod uvjetom da imate prostirku i 20 minuta vremena u kojemu možete raditi na istezanju tijela.

Belinda sve ovo spaja sa zdravom prehranom, koja uključuje: obilje svježeg voća, povrća, složenih ugljikohidrata i vode, prenosi Daily Mail.

Povratak na Net.hr