Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

NITKO VAS NEĆE SKUŽITI

MRŠAVLJENJE ZA RADNIM STOLOM: Trenerica Davida Beckhama osmislila genijalne vježbe koje se rade na poslu

Sesija traje samo pet minuta, a trebate je prakticirati kad god uzmete kratku pauzu na poslu

Nažalost, ne postoji čaroban trik za zdravo skidanje kilograma. Potrebno je naporno raditi i dobro se oznojiti, ali prije svega imati čvrstu volju. Budući da sve više ljudi živi sjedilačkim načinom (u prosjeku provodimo 9,5 sati dnevno sjedeći na stražnjici), to baš i ne ide u korist zdravom i lijepom izgledu. Ali čak ni sjedenje za radnim stolom pet dana u tjednu ne treba biti prepreka za postizanje fit tijela.

Shona Vertue bivša je profesionalna trenerica koja je intenzivno radila s nogometnom zvijezdom Davidom Beckhamom, a sad je osmislila petominutnu sesiju joge za stolom koja vam uistinu može pomoći da se dovedete u red prije ljeta, koje samo što nije stiglo. Sve što trebate je uzeti 5-minutnu pauzu svakih 45 minuta i pametno je iskoristiti. Slijedite ove korake:

1. Duboko udahnite tri puta

Zatvorite oči i dajte si tri sekunde da udahnete, a potom tri sekunde izdišite – i tako tri puta. “Disanje je blisko povezano sa stanjem živčanog sustava, stoga mirno i ritmično disanje može pomoći da opustite tijelo buđenjem uma”, rekla je Vertue za Daily Mail.

2. Okrećite glavu

Oči neka i dalje budu zatvorene. Okrenite glavu nalijevo pazeći da vam prsa budu podignuta. U isto vrijeme suprotno rame povlačite u drugu stranu. Ponovite postupak s desnom stranom.

3. Podižite prsa

Isprepletite prste iza glave i istegnite prsa prema gore, ali pazite da glavu ne zabacite previše unatrag.

JEDNOSTAVNE VJEŽBE KOJE MOŽETE ODRADITI U TREN OKA: Ako cijeli dan na poslu sjedite, ovo morate isprobati

4. Istegnite se

Položite desnu ruku na vanjski dio lijeve noge kako biste se istegnuli dok sjedite. Podignite lijevu ruku i okrenite glavu prema pazuhu pa se nagnite udesno. Umjesto da stisnete desnu stranu, produljite lijevu. Sve ponovite i za drugu stranu tijela.

5. Okrećite tijelo

Podignite prsa pa okrećite gornji dio tijela u svaku stranu.

6. Zijevajte

I najjednostavnije dosad – jeste li znali da je zijevanje dobro za vas? “Pomaže mozgu da se resetira. Dok zijevate, vi zapravo potičete neuralno područje mozga, koje igra veliku ulogu u koncentraciji”, objasnila je trenerica.

7. Dotaknite nebo

Kad završite sa zijevanjem, isprepletite prste i istegnite ruke prema gore držeći ih tako nekoliko sekundi.

8. Zglobovi i nožni prsti

Kružite zglobovima i pomičite nožne prste u cipelama. To stimulira dotok krvi u stopala i stvara dobru energiju.

Povratak na Net.hr