Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

RUŠI TABUE O DLAČICAMA

KONTROVERZNA REKLAMA OTIŠLA PREDALEKO? Gadilo se to vama ili ne, ovaj trend polako ulazi na velika vrata

Video slavi dlake na ženskom licu, koje žene u njemu stiliziraju, češljaju i ističu svijetlim ruževima

Američki proizvođač ženskih brijača nastavlja mijenjati višegodišnju tradiciju i percepciju o dlačicama na ženskom tijelu. Prošle godine u njihovoj reklami prvi put su prikazane žene s dlakavim pazusima, nogama i drugim dijelovima tijela, a sada su otišli korak dalje.

Važnija im je poruka koju šalju

U njihovoj novoj kampanji naziva “Movember“ prvi put su prikazane žene s brkovima, s ciljem rušenja tabua o dlačicama na ženskom licu, ali i prikupljanja sredstava za liječenje raka prostate i testisa.

RODITELJE RAZBJESNILA OVA ILUSTRACIJA U KNJIZI IZ BIOLOGIJE: ‘Kao da je izašla iz pornića!’; oglasio se i izdavač

U razigranom stilu, snimljen kao i njihova prethodna kampanja, video slavi dlake na ženskom licu, koje žene u njemu stiliziraju, češljaju i ističu svijetlim ruževima za usne. Iako je neobično da brend koji proizvodi brijače potiče žene da ih ne koriste, kako sami ističu, važnija im je poruka koju šalju.

View this post on Instagram

Tiny. Pink. Comb.

A post shared by Billie (@billie) on

Povratak na Net.hr