Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

ISKLEŠITE TIJELO

KAKO BRZO SMRŠAVITI: Popis najboljih dijeta za brzo rješavanje viška kila prije ljeta

Svi, potiho ili javno streme za vitkom linijom i dobrom formom. Slične su želje muškarcima i ženama, neovisno o godinama.

Pitanje koje najčešće čujemo od pretilih ili punijih ljudi, posebice prije ljeta je kako brzo smršaviti. Ako mučite muku s kilogramima, nemojte se zavaravati da se mršavljenje događa u nekoliko dana. Potreban je rad, disciplina i trud kako biste zaista postigli prave rezultate.

S obzirom na to da smo svi indiviualni, donosimo nekoliko dijeta koje bi mogle biti od pomoći kako bi brzo smršavili.

Kako brzo smršaviti uz najbolje dijete

Najbitnije u svim dijetama je očuvati zdravlje, izbjeći ozljede i spriječiti brzi povrat izgubljenih kilograma.

Alkalna dijeta

Alkalna dijeta preferira unos lužnatih, to jest, alkalnih namirnica i zapravo se bazira na pravilnom kombiniranju hrane. Uz ovu dijetu ne dozvoljava se kombinacija određenih namirnica u istom obroku kao što su ugljikohidrati i proteini. Važan je balans unosa lužnate i kisele hrane koju svakodnevno jedemo.

Pretjeranim nakupljanjem kiselih ostataka može doći do acidoze koja dugoročno usporava efikasan rad našeg tijela, uzrokujući manjak energije, lošije zdravstveno stanje i probleme s prekomjernom težinom.

Kroz alkalnu dijetu cilj je da jedete do 25% kiselih namirnica dnevno. U to spadaju:

  • Meso: svinjetina, teletina, govedina, tunjevina, divljač, rakovi, školjke, mesne prerađevine, sardine iz konzerve
  • Voće: šljive, mandarine, maline, brusnice, višnje, ananas, jabuke, breskve, grejp, jagode, ribizl, trešnje

Osim toga, trebali bi jesti do 75% alkalnih namirnica. U to spadaju:

  • Povrće: bijeli luk, brokula, đumbir, morske alge, krumpir, patlidžan, karfiol, blitva, prokulice, kelj, vlasac, svježe paprike, kupus, zelena salata
  • Voće: banana, kokos, smokve, avokado, limeta, limun, naranče, mango, kruške
  • Ulja i sjemenke: sjemenke bundeve, maka, kesten, laneno ulje, kosovo ulje, maslinovo ulje
  • Začini i žitarice: bosiljak, ječam, proso, sojino mlijeko, morska sol, zeleni čaj, jabučni ocat

Cimet dijeta

U kombinaciji s pravilnom prehranom i vježbanjem korištenje cimeta može utjecati na gubitak kilograma. Cimet pretvara glukozu u energiju, a ne masnoću. Uz to, spušta razinu šećera u krvi i utječe na povećanje osjetljivosti na inzulin koji je odgovoran za rad našeg metabolizma.

Šećeri dovode do povećanja glukoze u krvi te radi naglog spuštanja i podizanja te razine dovode i do prevelike proizvodnje inzulina što nije pogodno za dobro funkcioniranje organizma. Ova dijeta pravi je odgovor na pitanje kako brzo smršaviti.

Neke kombinacije cimet dijete su:

  • dijeta s cimetom i mineralnom vodom
  • cimet i jogurt dijeta
  • topla voda i cimet
  • voda, cimet i med

kako brzo smrsaviti

Smoothie dijeta

Smoothie dijeta vam može olakšati kontrolu namirnica i pomoći kako da brzo smršavite. Dakako, uz ovu dijetu potrebna je i tjelovježba kao i dovoljan unos tekućine kroz dan. Za pripremu smoothija za dijetu, trebate ih raditi s vodom ili ostalim niskokaloričnim opcijama. Možete koristiti kokosovu vodu, zeleni čaj ili svježe cijeđene sokove od naranče ili grejpa. Možete koristiti i mlijeko, ali uzmite u obzir da ono ima više kalorija od vode. Smoothije je najbolje konzumirati svježe, ali i raditi ih od svježih sastojaka.

Namirnice koje bi bilo dobro koristiti u smoothijima ako želite paziti na svoje kilograme su cimet i med, chia sjemenke, goji sjemenke, zeleno lisnato povrće i javorov sirup.

Osmosatna dijeta

Plan mršavljenja osmosatne dijete je jednostavan – treba jesti jedino u razmaku od osam sati. Najbolje vrijeme je od 9 ujutro do 5 navečer ili od 11 ujutro do 7 navečer. Osmosatna dijeta počiva na teoriji da je toliko vremena potrebno da tijelo lakše razgradi svu hranu. U praksi nije neuobičajeno da se dijeta koristi i u drugo vrijeme, ovisno o tome kada se budite i kakve su vam životne navike. U svakom slučaju, koji god raspon da odaberete, u okviru njega morate pojesti sve planirane dnevne kalorije.

U ovoj dijeti nema zabranjene hrane, ali cilj nikako nije prejedanje. Također trebate paziti da te namirnice nisu masne, da ne jedete brzu hranu, već da je sve uravnoteženo. Smijete konzumirati i slatku hranu, kao i alkoholne napitke, ali u umjerenim dozama. Za vas smo osmislili i cijeli jelovnik osmosatne dijete kako bi brže smršavili.

Povratak na Net.hr