Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

BRŽE NEGO ŠTO MISLITE

IMATE LI NOVOGODIŠNJU ODLUKU, ČUVAJTE SE OVOG ZLOKOBNOG DATUMA: Baš tada većina poklekne, izborite se ovim trikovima

Fitness aplikacija Strava taj je datum simbolično nazvala ‘danom za odustajanje’

Od odlaska na dijetu do prestanka pušenja – mnogi ljudi ulaze u novu godinu s vrlo ambicioznim odlukama. Novo istraživanje, pak, upućuje na to da ih se većina zapravo ne drži dugo. Rezultati, naime, sugeriraju da je naizgledniji dan za prekid novogodišnjih odluka – 19. siječnja.

Ne preskačite vikende

Fitness aplikacija Strava taj je datum simbolično nazvala “danom za odustajanje”. Do zaključka se došlo analizom aktivnosti 98,3 milijuna korisnika aplikacije. Kako i vi ne biste pokleknuli pred postavljenim ciljevima i postali žrtvom toga zlokobnog datuma, stručnjaci su za Mirror otkrili nekoliko trikova uz čiju ćete se pomoć držati novogodišnjih odluka tijekom cijele godine.

OTKRILI SU KAKVE NOVOGODIŠNJE ODLUKE DONOSE HRVATI: Čak 75 posto građana ima istu. A vi? Jeste li i vi među njima?

Ako je vaša odluka bila da tijelo dovedete u red, stručnjak za fitness Marvin Burton savjetuje da nipošto ne preskačete vikende te da s tjelovježbom započinjete uvijek u isto doba dana.

Ne kupujte junk food

“Ne spavajte dulje vikendima, već se uvijek pokušajte buditi u isto vrijeme. Koristite planer za organizaciju svakoga tjedna. Jednom kada imate ispred sebe pregled svojih obveza, lakše ćete si organizirati sat za vježbanje”, kazao je Burton.

Ako je vaša novogodišnja odluka jesti manje, Cheryl Lythgoe iz Benenden Healtha sugerira da promijenite izbor grickalica. “Malen broj ljudi prejeda se proteinima, voćem i povrćem, no vrlo je lako navući se na čips i kolače. Odredite si što će vam biti dostupno u trenucima kada se osjećate ranjivo”, rekla je ona.

Povratak na Net.hr