Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

SUMRAK INSTAGRAMA

TEŽAK UDARAC ZA INFLUENCERE: Nema više prikrivenih oglasa na golišavim fotografijama, izglasan strog zakon

‘Novi zakon bi trebao olakšati definiciju toga kada neki post na Instagramu postaje reklama’

Njemačka vlada planira uvođenje zakona koji bi regulirao propagandne sadržaje na internetu što se posebice odnosi na tzv. influencere čiji prilozi su često plaćeni kao reklama a da nisu kao takvi prepoznati.

Zapravo je i logično

“Smatramo da se razumije samo po sebi da prilozi za koje netko plati, budu označeni kao reklame“, rekao je državni tajnik u njemačkom ministarstvu pravosuđa Gerd Billen za javni servis ZDF.

Najava zakona je reakcija na pravnu nesigurnost kada je u pitanju širenje sadržaja preko platformi poput Instagrama. Početkom godine sud u Karlsruheu je „influencericu“ Pamelu Reif, koja na Instagramu ima preko četiri milijuna pratitelja, prisilio da svoje sadržaje na kojima se nalaze linkovi na online trgovine označi kao reklame.

VIŠE NIJE TAJNA, EVO KOLIKO ZARAĐUJU VAŠI OMILJENI INFLUENCERI: Cifre variraju, a to ovisi o dvije specifične stvari

Kada post na Instagramu postaje reklama?

U jednom drugom slučaju sud u Muenchenu je u slučaju Cathy Hummels zaključio kako je „opće poznato“ da ona radi reklamu za razne marke pa da prema tome nije potrebno postove označavati kao reklamu.

View this post on Instagram

Current Mood – Bikini & No Make-up 🍹

A post shared by Cathy Hummels (@catherinyyy) on

“Novi zakon bi trebao olakšati definiciju toga kada neki post na Instagramu postaje reklama i tako otkloniti nesigurnosti koje se pojavljuju u ovom sektoru“, rekao je Billen. Tzv. ‘Influenceri’ imaju velik utjecaj na publiku, pogotovo mlađu, te su stoga njihovi kanali zanimljiva platforma za komercijalne kompanije prije svega u sektoru mode i lifestylea.

Povratak na Net.hr