SVI LIDLOVI DOBAVLJAČI DO KRAJA 2018. IMAT ĆE CERTIFIKAT GLOBAL G.A.P. / SVI LIDLOVI DOBAVLJAČI DO KRAJA 2018. IMAT ĆE CERTIFIKAT GLOBAL G.A.P.

Image
17.10.2018.
16:16
VOYO logo

Samo najbolje voće i povrće certificiranih dobavljača

Svi dobavljači voća i povrća trgovačkog lanca Lidl Hrvatska će do kraja 2018. godine imati certifikat GLOBALG.A.P. Riječ je o jednom od najraširenijih svjetskih standarda primarne proizvodnje svježeg voća i povrća. Ovime Lidl još jednom dokazuje i nastavlja svoju misiju neprestane brige oko kvalitete i zdravstvene ispravnosti svojih proizvoda, kao i rada na smanjenju negativnog utjecaja poljoprivredne proizvodnje na okoliš. Proizvođači koji posjeduju GLOBAL G.A.P. standard obvezuju se prilikom obavljanja svih aktivnosti na poljoprivrednom gospodarstvu primjenjivati dobru poljoprivrednu praksu, program kontrole pesticida, sustav upravljanja kvalitetom i HACCP načela.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Velik dio Lidlovih domaćih dobavljača, a i svi strani dobavljači, već su certificirani GLOBALG.A.P. standardom, a do kraja 2018. godine bit će dovršen proces certificiranja i preostalih domaćih dobavljača, čime će svi Lidlovi dobavljači imati ovaj ugledni certifikat. Kada je riječ o domaćim dobavljačima voća i povrća u Lidlu, njihov udio dosegnuo je 90 posto, ovisno o sezonskoj dostupnosti. Lidl je domaće dobavljače dodatno podržao 2016. godine, organizirajući natječaj Okusi svoj zavičaj koji je kasnije postao svojevrsna ekstenzija brenda Okusi zavičaja, pokrenutog još 2013. godine.

Da bi dobili GLOBALG.A.P. certifikat, svi Lidlovi dobavljači svake godine moraju zadovoljiti niz pravila i postupaka, kao što su primjerice bilježenje svih aktivnosti na zemljištu, ulazak posjetitelja u skladište u kontroliranim uvjetima, ali i voditi brigu o dvosmjernoj komunikaciji između radnika i rukovodstva te jasno definiranje svih poslovnih procesa. Obvezuju se također koristiti certificirano i kvalitetno sjeme i gnojiva, vršiti neprestane analize vode za navodnjavanje, tla i proizvoda te brinuti o mehanizaciji, čistoći i ispravnosti pakirne linije. Sljedivost od polja do kupca je prioritet, baš kao i briga o zdravlju i dobrobiti djelatnika, kao i njihovo stalno educiranje. Dobavljači se obvezuju biti i energetski učinkoviti, održivo gospodariti otpadom te se neprestano usavršavati i pratiti nove trendove.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

O Lidlu

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl zastupljeno je u 30 zemalja širom svijeta te trenutačno ima oko 10.500 trgovina i više od 150 distribucijskih centara u 28 zemalja diljem svijeta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i procesna orijentacija određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, regionalnim distribucijskim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.

Lidl trenutno ima oko 260.000 zaposlenika. Dinamičnost u svakodnevnoj implementaciji, snaga kao rezultat i pravednost pri ophođenju s drugima karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U svakodnevnom trgovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan. Poduzeće se usredotočuje na djelovanje koje ima konkretne učinke i koncentrira se na pet područja djelovanja: asortiman, zaposlenici, okoliš, društvo i poslovni partneri.

Prema LZ Retailytics, Schwarz grupa (Kaufland, Lidl) najveći je trgovac prehrambenim namirnicama u Europi te je u fiskalnoj godini 2017. generirala prihod od 96,9 milijardi eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 96 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 2300 zaposlenika.

Samit
Gajin svet
fnc 15
Hell's kitchen
Brak na prvu
default_cta
Azbuka našeg života
Cijena strasti
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Smrt u raju
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Sumrak saga: Mladi mjesec
Playmobil
default_cta
Volio bih da sam ovdje
VOYO logo