Lice za kakanje

SLATKI SMRDLJIVCI: Bebe s ‘licem za kakanje’ uhvaćene u slow-motionu

Pampers je objavio reklamu u kojoj deset beba radi različite izraze lica dok pune pelene. Zbog boljeg efekta, sve se događa usporeno.

Svaki roditelj poznaje taj trenutak kada se izraz duboke koncentracije pojavi na bebinom licu. To znači da je vrijeme za mijenjanje pelena.

A sada je proizvođač pelena, Pampers, odlučio iskoristiti taj univerzalno prepoznatljiv pogled za svoju novu reklamu pod nazivom Lice za kakanje.

U slow-motionu, uz glazbenu pozadinu Straussove Tako je govorio Zaratustra, bebe počinju raditi prepoznatljive grimase u reklami koja je postala popularna na Youtubeu. Komentari opisuju reklamu kao “slatka” i “urnebesna”.

Reklama Lice za kakanje dio je pampersove kampanje Ne bojte se nereda, koja promovira vlažne maramice.

Neki roditelji su počeli stavljati slike svojih beba s licem za kakanje na društvene medije koristeći hashtag #pamperspooface.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr