Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

MALE SARAJLIJE SAVLADALE GRADIVO

KAD SE MALE RUKE SLOŽE: Cijeli razred naučio znakovni jezik kako bi mogli pričati s prijateljem

Prijatelji iz razreda odlučili su iznenaditi  gluhonjemog šestogodišnjeg Zejda Ćoralića. Uz pomoć učiteljice Sanele Ljumanović naučili su znakovni jezik. Tako je nakon tri mjeseca cijeli prvi razred Osnovne škole Osman Nakaš naučio koristiti se znakovnim jezikom.

Zejdova majka odlučila je upisati ga u školu u kojoj nitko nije znao znakovni jezik. Njegova učiteljica Sanela Ljumanović, trudila se svim silama uspostaviti komunikaciju sa  Zejdom koristeći neke svoje trikove i načine komunikacije, ali je ubrzo shvatila da joj to baš i ne uspjeva.

Zato je odlučila učiniti nevjerovatnu stvar za malog Zejda. Cijeli je razred naučila osnovama znakovnog jezika kako bi svi mogli nesmetano komunicirati.

Nakon tri mjeseca, prvi razred Osnovne škole Osman Nakaš naučio je kako govoriti rukama. Samopouzdanje šestogodišnjeg Zejda je odmah poraslo!

Osnovna škola "Osman Nakaš", Sarajevo
Osnovna škola “Osman Nakaš”, SarajevoFoto: Facebook

“Zejd se raduje svakom odlasku u školu, sretan je i motiviran”, rekla je njegova majka Mirzana Ćoralić, a prenosi Fokus.

Njegovi prijatelji iz razreda su toliko uzbuđeni što su naučili znakovni jezik da su čak počeli učiti i svoje roditelje.

“Sretan sam što učim Zejdov jezik, jer na taj način mogu komunicirati s njim i sa ostalom gluhonijemom djecom. Zabavno je”, rekao je Tarik Šijarić, jedan od Zejdovih najboljih prijatelja iz škole.

Zejdova učiteljica se nada kako će se uvesti znakovni jezik u nastavni plan i program. Uvjerena je kako na taj način djeca postaju osjetljivija na probleme s kojima se suočavaju osobe s invaliditetom.

“Svi smo sretni što smo naučili novi jezik. Trenutno nam je cilj naučiti Zejda da čita i s usana. On je dobro i pametno dijete”, istaknula je njegova učiteljica.

Povratak na Net.hr