Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

SPAS ILI NEPRAVDA?

RADIKALAN POTEZ AVIOKOMPANIJE: Klinci u avionu više neće plačem uznemiravati putnike, no ‘gdje je tolerantnost?’

‘Pa riječ je o sasvim maloj djeci. Svi smo nekoć bili tako maleni. Moramo naučiti biti tolerantni’

Zrakoplovna tvrtka Japan Airlines uvela je novi sustav rezervacija karata koji putnicima ukazuje na to gdje će u kabini zrakoplova za vrijeme leta sjediti sasvim mala djeca.

Svako sjedalo na kojemu bi trebalo sjediti dijete mlađe od dvije godine bit će označeno na poseban način. Jedan je putnik na Twitteru napisao da mu nova opcija omogućuje da sazna gdje mala djeca “kane vrištati za vrijeme trinaestosatnog putovanja”, piše BBC.

Je li pretjerao?

Drugi korisnici te društvene mreže pozvali su ga na tolerantnost, a pojedini smatraju da bi se problem mogao jednostavno riješiti upotrebom slušalica koje štite od buke.

Na internetskoj stranici Japan Airlinesa stoji da posebna ikonica koju uvode “ostale putnike upozorava na to na kojim bi mjestima mogla sjediti mala djeca”. No iz tvrtke su objavili i da ove informacije ne moraju biti u potpunosti točne jer na putovanjima vrlo često dolazi do promjena u posljednji trenutak.

Američki biznismen i osnivač nekoliko internetskim platformi Rahat Ahmed, javno je putem Twittera zahvalio japanskoj zrakoplovnoj tvrtki na ovakvoj vrsti upozorenja.

Pozivi na tolerantnost

“Ovakvo upozorenje trebalo bi postati obvezno u svim aviotvrtkama”, smatra Ahmed te dodaje da bi se zaposlenici Qatar Airwaysa trebali ugledati na Japance. “Kad sam prije dva tjedna letio na relaciji New York-Doha, pokraj mene su bile tri bebe koje su plakale”, napisao je.

Njegova je objava na Twitteru izazvala brojne reakcije, među kojima su i poruke pohvale japanskoj zrakoplovnoj tvrtki, no bilo je i onih koji su pozvali na tolerantnost.

“Pa riječ je o sasvim maloj djeci. Svi smo nekoć bili tako maleni. Moramo naučiti biti tolerantni ili ćemo uskoro početi dobivati slične mape s obilježenim mjestima koja se odnose na one koji za vrijeme leta hrču, sline, puštaju vjetrove, alkoholiziraju se…”, napisao je korisnik G Sundar.

Jednostavnije je staviti slušalice?

Andrew Lim je napisao da je nekada “i sam razmišljao na potpuno jednak način”, no da “nakon što mu se rodio sin, suosjeća sa svim roditeljima koji putuju s malom djecom”. “Mala djeca ne mogu planirati kada će početi plakati”, smatra jedna korisnica Twittera, a brojni njegovi korisnici pozivaju putnike kojima takva vrsta buke smeta da koriste slušalice.

Jene Johnson kaže kako “ne shvaća ljude koji se žale zbog male djece koja plaču tijekom putovanja zrakoplovom” te da ona jednostavno stavi slušalice i ništa ne čuje.

Prema podacima internetske stranice flyingwithababy.com., jedna od zrakoplovnih tvrtki s najboljom politikom kada su posrijedi obiteljska putovanja je Etihad, koji roditeljima nudi besplatna dječja kolica za vožnju po zgradi zračne luke. Visoko kotiraju i Emirates te Gulf Air.

Povratak na Net.hr