Čak 26 posto Hrvata neće na ljetovanje

GSK proveo je istraživanje kako hrvatski građani provode vikende, gdje putuju, kako traže smještaj, tko nam je uzor u turizmu, te po čemu se Hrvatska razlikuje od ostalih destinacija.

18.6.2013.
7:26
VOYO logo

Hrvati u prosjeku 10 puta godišnje odlaze na jednodnevne vikend izlete izvan svog mjesta boravka koji ne uključuju noćenje.

Najpoželjnije destinacije za takve izlete su one koje su blizu mjestu stanovanja. Pa tako stanovnici Zagreba, sjeverne Hrvatske, Like i Slavoniie najčešće idu u kontinentalni dio Hrvatske, Istrijani na sjeverni Jadran, dok Dalmatinci kombiniraju srednji i južni Jadran.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na vikende izvan mjesta boravka koji uključuju barem jedno noćenje, odlazi se dvostruko rjeđe – u prosjeku 5 puta godišnje.

Hrvati vikende najčešće provode odmarajući se kod kuće i to čak njih 40 posto ili šetajući prirodom. Zagrepčani se češće od ostalih odmaraju kod kuće dok Istrijani češće provode vikende u prirodi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

29 posto Hrvata idealnim vikendom smatra odlazak na izlet izvan svog mjesta boravka, dok je za njih 24 posto idealan vikend kombinacija rekreacije, zabave i odmora.

Kada se već odluče za putovanje, Hrvatski građani informacije o smještaju najčešće traže preko poznatih ili prijatelja te na Internetu, bilo preko službenih destinacija gradova i web stranica hotela.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kao glavni nedostatak domaćeg turizma hrvatski građani smatraju visoke cijene, bilo da se radi o smještaju ili o gastronomskoj ponudi, te slabu ponudu dodatnog sadržaja.

Nešto manje od polovice Hrvata smatra da su prirodne ljepote i razvedena obala aspekti koji Hrvatsku razlikuju od ostalih turističkih destinacija, dok jedna trećina smatra da je čisto more ono što Hrvatsku razlikuje od ostalih destinacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovo ljeto najveći dio hrvatskih građana namjerava otputovati na srednji Jadran. Slijedi sjeverni Jadran, a na južni će otići tek 12 posto Hrvata. U inozemstvo planira otputovati 10 posto građana Hrvatske, a 26 posto ih neće putovati nikamo, bilo da je riječ o financijskim razlozima ili nekim obaveza, otkrilo je istraživanje koje je proveo GSK.

Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo