PREDSTAVLJENA SURADNJA LIDLA HRVATSKA I GRADSKOG KAZALIŠTA TREŠNJA NA PRODUKCIJI PREDSTAVE ORAŠAR / PREDSTAVLJENA SURADNJA LIDLA HRVATSKA I GRADSKOG KAZALIŠTA TREŠNJA NA PRODUKCIJI PREDSTAVE ORAŠAR

Image
13.11.2018.
16:26
VOYO logo

Popularne drvene igračke iz Lidla postale dio čarobne božićne bajke

U blagdanskom ambijentu Gradskog kazališta Trešnja predstavljena je suradnja trgovačkog lanca Lidl Hrvatska i kazališta na produkciji predstave Orašar-bezvremenske bajke koja godinama jednako oduševljava i djecu i odrasle. Kazalište Trešnja po prvi puta će uprizoriti Orašara, i to u suradnji s Lidlom kao ponosnim partnerom produkcije predstave, dok će drvene igračke iz Lidla sudjelovati i u samoj predstavi. Prisutnima na press konferenciji obratili su se domaćini- predstavnici kazališta Trešnja, glumci i autori predstave te predstavnici Lidla Hrvatska, a događaj je moderirala poznata glumica i voditeljica Doris Pinčić Rogoznica. Premijera Orašara održat će se 30. studenoga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ravnateljica Gradskog kazališta Trešnja, Višnja Babić te glumci Karla Brbić i Marin Klišmanić otkrili su razne zanimljivosti o ovoj čarobnoj predstavi, u režiji Paola Tišljarića i dramatizaciji Lade Kaštelan prema Hoffmannovoj bajci, koja nas vodi u svijet mašte u kojem ljubav i prijateljstvo pobjeđuju. Voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković izrazila je veliko zadovoljstvo zbog suradnje Lidla i Trešnje te nam je rekla i nešto više o edukativnim i zabavnim igračkama iz Lidla, koje će u Lidlovim trgovinama biti dostupne od 19. studenoga.

Image
Image

Događaju su prisustvovale i brojne osobe iz javnog života: Ella Dvornik, Andrea Andrassy, Ana Vilenica, Ana Vučak Veljača, Krunoslav Klabučar te Petra Kurtela. Na kraju službenog dijela uzvanici su imali priliku razgledati asortiman Lidlovih igračaka koje će trajno ostati u prostoru igraonice Gradskog kazališta Trešnja, a prisutni mališani s velikim su veseljem otvarali poklone koje je Lidl pripremio za njih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ne propustite priliku sa svojim najmlađima pogledati ovu uistinu posebnu predstavu; premijerna izvedba Orašara na rasporedu je 30. studenoga, a zadnja izvedba bit će sredinom siječnja 2019. godine. Također, u igraonici kazališta Trešnja u subotu, 17.11., održat će se i kreativna radionica inspirirana Orašarom, u sklopu koje će se koristiti i edukativne drvene igračke iz Lidla. Ova radionica posebno je organizirana za djecu iz Dječjeg doma sv. Terezije od malog Isusa.

Image
Image

O Lidlu

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl zastupljeno je u 30 zemalja širom svijeta te trenutačno ima oko 10.500 trgovina i više od 150 distribucijskih centara u 29 zemalja diljem svijeta.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i procesna orijentacija određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, regionalnim distribucijskim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Lidl trenutno ima oko 260.000 zaposlenika. Dinamičnost u svakodnevnoj implementaciji, snaga kao rezultat i pravednost pri ophođenju s drugima karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.

U svakodnevnom trgovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan. Poduzeće se usredotočuje na djelovanje koje ima konkretne učinke i koncentrira se na pet područja djelovanja: asortiman, zaposlenici, okoliš, društvo i poslovni partneri.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema LZ Retailytics, Schwarz grupa najveći je trgovac prehrambenim namirnicama u Europi te je u fiskalnoj godini 2017. generirala prihod od 96,9 milijardi eura.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 96 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 2400 zaposlenika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo