Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Promo

PREDSTAVLJENA SURADNJA LIDLA HRVATSKA I GRADSKOG KAZALIŠTA TREŠNJA NA PRODUKCIJI PREDSTAVE ORAŠAR

Popularne drvene igračke iz Lidla postale dio čarobne božićne bajke

U blagdanskom ambijentu Gradskog kazališta Trešnja predstavljena je suradnja trgovačkog lanca Lidl Hrvatska i kazališta na produkciji predstave Orašar-bezvremenske bajke koja godinama jednako oduševljava i djecu i odrasle. Kazalište Trešnja po prvi puta će uprizoriti Orašara, i to u suradnji s Lidlom kao ponosnim partnerom produkcije predstave, dok će drvene igračke iz Lidla sudjelovati i u samoj predstavi. Prisutnima na press konferenciji obratili su se domaćini- predstavnici kazališta Trešnja, glumci i autori predstave te predstavnici Lidla Hrvatska, a događaj je moderirala poznata glumica i voditeljica Doris Pinčić Rogoznica.  Premijera Orašara održat će se 30. studenoga.

Ravnateljica Gradskog kazališta Trešnja, Višnja Babić te glumci Karla Brbić i Marin Klišmanić otkrili su razne zanimljivosti o ovoj čarobnoj predstavi, u režiji Paola Tišljarića i dramatizaciji Lade Kaštelan prema Hoffmannovoj bajci, koja nas vodi u svijet mašte u kojem ljubav i prijateljstvo pobjeđuju.  Voditeljica Sektora
korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković izrazila je veliko zadovoljstvo zbog suradnje Lidla i Trešnje te nam je rekla i nešto više o edukativnim i zabavnim igračkama iz Lidla, koje će u Lidlovim trgovinama biti dostupne od 19. studenoga.

voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidl Hrvatska Marina Dijaković, glumac iz predstave Orašar Marin Klišmanić, glumica iz predstave Orašar Karla Brbić, ravnateljica Gradskog kazališta Trešnja Višnja Babić, glumica i voditeljica Doris Pinčić Rogoznica

 

Događaju su prisustvovale i brojne osobe iz javnog života: Ella Dvornik, Andrea Andrassy, Ana Vilenica, Ana Vučak Veljača, Krunoslav Klabučar te Petra Kurtela. Na kraju službenog dijela uzvanici su imali priliku razgledati asortiman Lidlovih igračaka koje će trajno ostati u prostoru igraonice Gradskog kazališta Trešnja,
a prisutni mališani s velikim su veseljem otvarali poklone koje je Lidl pripremio za njih.

Ne propustite priliku sa svojim najmlađima pogledati ovu uistinu posebnu predstavu; premijerna izvedba Orašara na rasporedu je 30. studenoga, a zadnja izvedba bit će sredinom siječnja 2019. godine. Također, u igraonici kazališta Trešnja u subotu, 17.11., održat će se i kreativna radionica inspirirana Orašarom, u sklopu koje će se koristiti i edukativne drvene igračke iz Lidla. Ova radionica posebno je organizirana za djecu iz Dječjeg doma sv. Terezije od malog Isusa.

O Lidlu

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl zastupljeno je u 30 zemalja širom svijeta te trenutačno ima oko 10.500 trgovina i više od 150 distribucijskih centara u
29 zemalja diljem svijeta.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i procesna orijentacija određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, regionalnim distribucijskim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu,
odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.

Lidl trenutno ima oko 260.000 zaposlenika. Dinamičnost u svakodnevnoj implementaciji, snaga kao rezultat i pravednost pri ophođenju s drugima karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.

U svakodnevnom trgovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan. Poduzeće se usredotočuje na djelovanje koje ima konkretne učinke i koncentrira se na pet područja djelovanja: asortiman, zaposlenici, okoliš, društvo i poslovni
partneri.

Prema LZ Retailytics, Schwarz grupa najveći je trgovac prehrambenim namirnicama u Europi te je u fiskalnoj godini 2017. generirala prihod od 96,9 milijardi eura.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 96 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 2400 zaposlenika.

Povratak na Net.hr