OGLAS

PREDSTAVLJENA SURADNJA LIDLA HRVATSKA I GRADSKOG KAZALIŠTA TREŠNJA NA PRODUKCIJI PREDSTAVE ORAŠAR / PREDSTAVLJENA SURADNJA LIDLA HRVATSKA I GRADSKOG KAZALIŠTA TREŠNJA NA PRODUKCIJI PREDSTAVE ORAŠAR

Image
13.11.2018.
16:26
VOYO logo

Popularne drvene igračke iz Lidla postale dio čarobne božićne bajke

U blagdanskom ambijentu Gradskog kazališta Trešnja predstavljena je suradnja trgovačkog lanca Lidl Hrvatska i kazališta na produkciji predstave Orašar-bezvremenske bajke koja godinama jednako oduševljava i djecu i odrasle. Kazalište Trešnja po prvi puta će uprizoriti Orašara, i to u suradnji s Lidlom kao ponosnim partnerom produkcije predstave, dok će drvene igračke iz Lidla sudjelovati i u samoj predstavi. Prisutnima na press konferenciji obratili su se domaćini- predstavnici kazališta Trešnja, glumci i autori predstave te predstavnici Lidla Hrvatska, a događaj je moderirala poznata glumica i voditeljica Doris Pinčić Rogoznica. Premijera Orašara održat će se 30. studenoga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ravnateljica Gradskog kazališta Trešnja, Višnja Babić te glumci Karla Brbić i Marin Klišmanić otkrili su razne zanimljivosti o ovoj čarobnoj predstavi, u režiji Paola Tišljarića i dramatizaciji Lade Kaštelan prema Hoffmannovoj bajci, koja nas vodi u svijet mašte u kojem ljubav i prijateljstvo pobjeđuju. Voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković izrazila je veliko zadovoljstvo zbog suradnje Lidla i Trešnje te nam je rekla i nešto više o edukativnim i zabavnim igračkama iz Lidla, koje će u Lidlovim trgovinama biti dostupne od 19. studenoga.

Image
Image

Događaju su prisustvovale i brojne osobe iz javnog života: Ella Dvornik, Andrea Andrassy, Ana Vilenica, Ana Vučak Veljača, Krunoslav Klabučar te Petra Kurtela. Na kraju službenog dijela uzvanici su imali priliku razgledati asortiman Lidlovih igračaka koje će trajno ostati u prostoru igraonice Gradskog kazališta Trešnja, a prisutni mališani s velikim su veseljem otvarali poklone koje je Lidl pripremio za njih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ne propustite priliku sa svojim najmlađima pogledati ovu uistinu posebnu predstavu; premijerna izvedba Orašara na rasporedu je 30. studenoga, a zadnja izvedba bit će sredinom siječnja 2019. godine. Također, u igraonici kazališta Trešnja u subotu, 17.11., održat će se i kreativna radionica inspirirana Orašarom, u sklopu koje će se koristiti i edukativne drvene igračke iz Lidla. Ova radionica posebno je organizirana za djecu iz Dječjeg doma sv. Terezije od malog Isusa.

Image
Image

O Lidlu

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl zastupljeno je u 30 zemalja širom svijeta te trenutačno ima oko 10.500 trgovina i više od 150 distribucijskih centara u 29 zemalja diljem svijeta.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i procesna orijentacija određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, regionalnim distribucijskim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Lidl trenutno ima oko 260.000 zaposlenika. Dinamičnost u svakodnevnoj implementaciji, snaga kao rezultat i pravednost pri ophođenju s drugima karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.

U svakodnevnom trgovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan. Poduzeće se usredotočuje na djelovanje koje ima konkretne učinke i koncentrira se na pet područja djelovanja: asortiman, zaposlenici, okoliš, društvo i poslovni partneri.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema LZ Retailytics, Schwarz grupa najveći je trgovac prehrambenim namirnicama u Europi te je u fiskalnoj godini 2017. generirala prihod od 96,9 milijardi eura.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 96 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 2400 zaposlenika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Cijena strasti
Brak na prvu
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Brak na prvu Australija
default_cta
Zlatni dečko
Azbuka našeg života
Tajne vinove loze
Svemirci s gornjeg kata
Dosje Jarak
default_cta
Obiteljske tajne
Plaćenici
Mali princ
VOYO logo