Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

BILO IM JE TO MALO PREVIŠE

OVO JE REKLAMA KOJU NISU HTJELI PRIKAZATI TIJEKOM OSCARA: Pogledajte što im je kod ove žene bilo ‘previše šokantno’

E sad će je vidjeti milijuni…

Frida Mom je tvrtka koja proizvodi higijenske proizvode namijenjene ženama neposredno nakon poroda. Svaka žena koja je rodila zna kako se nakon toga njeno tijelo mijenja, i što sve prolazi. Stoga je ova tvrtka napravila jednu vrlo realističnu reklamu.

U glavnoj ulozi je žena, koja kod kuće provodi prve dane nakon poroda. Još uvijek na sebi ima mrežaste medicinske gaćice, mijenja onaj veliki nezgrapni uložak… Poanta reklame bila je da postporođajna intimna njega može biti puno jednostavnija uz proizvode Frida Mom.

No, iz organizacije Oscara i iz ABC-a, medijske kuće koja ih je prenosila, rekli su kako je reklama “previše eksplicitna” te da ima djelomične golotinje.

Tvrtka se odmah oglasila na svojim društvenim mnrežama konstatriavši kako u njihovoj reklami nema nasilja, seksa, oružja ili politike, svega onoga zbog čega bi reklama mogla biti odbijena za emitiranje.

Ubrzo je postala viralna te će je garantirano vidjeti veći broj ljudi no što bi je vidio na Oscarima.

Povratak na Net.hr