Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

PREKRASNA PORUKA

NAKON OVE ĆETE SE REKLAME ZAMISLITI: Fora je već to što ćete vidjeti hrvatskog Djeda Mraza, ali poanta je u nečem drugom

U ovo predblagdansko vrijeme, kompanije kao da se natječu koja će izbaciti dirljiviju božićnu reklamu. Ali kada vas ona potiče da kupujete hrvatske proizvode, sva su sredstva opravdana. Ovosezonska reklama HGK-a naprosto je divna.

Reklamne oglase nekih tvrtki jednostavno ne možemo dočekati. Božićna izdanja Coca-cole već su dijelom opće medijske kulture. Jučer smo pisali o McDonald’su, koji je dirnuo srca gledatelja božićnom reklamom s neodoljivom djevojčicom koja čuva mrkvu za sobove Djeda Mraza.

U sklopu kampanje “Kupujmo hrvatsko”, Hrvatska je gospodarska komora (HGK) poslala snažnu poruku blagdanskom reklamom u kojoj je glavni protagonist starac koji neodoljivo podsjeća na Djeda Mraza.

REKLAMA KOJA ĆE VAS POŠTENO PRODRMATI: Nakon ovoga vam više nikad neće pasti na pamet voziti kada ste pijani

Mladić je u blagdanskoj kupovini i razgleda proizvode koji se nude. Nakon što odabere upravo starčev domaći proizvod – crveni šešir, hrvatskog proizvođača to učini zaista sretnim jer mu je to omogućilo da svojim najmilijima osigura bolji život. Starac tako ima prilike razveseliti i svoje unuke poklonima za Božić.

Poanta je reklame naglasiti koliko je važno kupovati domaće proizvode jer na taj način pomažemo našim proizvođačima, ali i otvaranju novih radnih mjesta ili pak povećanju BDP-a.

Povratak na Net.hr