Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Tri sasvim nova tipa žena – koji ste vi?

Nova vrsta ženskih konzumentica dobi su od srednjih dvadesetih do srednjih šezdesetih godina, financijski su neovisne, oslanjaju se na tehnologiju i zainteresiranije su za kupnju odjeće, kozmetike i automobila nego sredstava za čišćenje doma.

Upravo zbog njih oglašivači su bili prisiljeni promijeniti dosadašnje znanje o ženama konzumenticama i osmisliti nove ciljne grupe. Žene pred oltar staju sve kasnije ili uopće ne, primaju veće plaće, imaju manje djece i žive znatno duže. Također, sve ih se ozbiljnije smatra konzumenticama.

Posljednje izdanje časopisa AdWeek sakupilo je marketinške trendove, statistike i povratne informacije od oglašivača te osmislilo tri nove ‘vrste’ žena prema kojima su reklame usmjerene. One postoje već nekoliko godina, ali njihov broj sve je više rastući i u direktnoj vezi s financijskim statusom žena.

Indie žena
Dob: 28-34
Bračni status: Sama

Fokusirana na karijeru sa zdravom dozom cinizma, posebice kada je riječ o romantici, oslanja se na prijatelje više nego na dečke. Nije je strah razgovarati o temama o kojima njezina majka nije htjela pretjerano razgovarati (kao što su tamponi ili rješenja za sprečavanje trudnoće). Također, nije je strah potrošiti koju kunu više na kupovinu, pogotovo onu preko interneta.
Najviše troši na: Dizajnerske krpice i modne dodatke (kupljene na popustu)
Prepoznajemo je kao: Curu koja u reklami za tampone na koktel zabavama raspravlja o kondomima i pilulama za kontracepciju.

Zaposlena majka
Dob: 35-45
Bračni status: Udana ili u vezi, ima dijete
Ovaj bismo tip žene najbolje mogli opisati riječju ‘ustrajnost’. Riječ je o karijeristici s određenom dozom moći koja vrši značajan doprinos kućnom budžetu, a možda je čak i osoba koja donosi većinu novca u kuću. Za razliku domaćica u reklamama za deterdžent, ona nije ta koja obavlja sve kućanske poslove. Također, polaže pravo na vrijeme koje posvećuje samo sebi, daleko od obitelji i posla, zbog čega je vrlo vjerojatno nećete vidjeti kako dežura nad štednjakom na subotnjim piknicima.
Najviše troši na: Gadgete i kozmetiku
Prepoznajemo je kao: Uspješnu slavnu osobu u reklama za anti-aging njegovanje ljepote, ženu koja u reklami za deterdžent dijete prepušta suprugu da mu on promijeni pelene, ženu kojoj s vremena na vrijeme treba nešto što će je nasmijati i podsjetiti da je čovjek, a ne robot.

Alfa božica
Dob: 55-64
Bračni status: Rastavljena, udovica ili sama
Single žena starija od 55 godina. Ona je pametni investitor koja se ‘kuži’ u tehnologiju jednako kao osobe upola mlađe od nje. Spremna je ubrati plodove svoje neovisnosti trošenjem koje kune više na vlastito poboljšanje, a zbog fiksacije na život iz snova kakvog nije dovoljno proživjela uglavnom troši na putovanje, automobile, stvari za uređenje interijera i, nažalost, antidepresive. Ova grupacija žena najviše novca troši na parfeme i pokoji antikvitet.
Najviše troši na: Putovanja, automobile, lijekove za opuštanje, parfeme.
Prepoznajemo je kao: Snažnu ženu u godinama, koja konačno može uživati u blagodatima života i svog napornog rada, što je pogodnost koju itekako iskorištava; ogledni primjer je Martha Stewart.

Povratak na Net.hr