Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

ONE IPAK JEDU! Ovako se moraju hraniti modeli tijekom Tjedna mode u Londonu

Vjerojatno ste mislili da modeli poput Mirande Kerr liniju održavaju tako što uopće ne jedu, no vrlo ste u krivu. Iako imaju vrlo strogi režim prehrane, katkad im se ‘omakne’ i brza hrana.

Zdrava prehrana posebno je važna u stresnim razdobljima, a za modele su to modni tjedni, kaže Russel Bateman, osnivač projekta vježbanja i zdravog načina života pod nazivom ‘Skinny Bitch Collective’, piše Daily Mail.

Bateman i nutricionistkinja Danielle Copperman zajedno rade na dijetama supermodela prije početka Tjedna mode u Londonu. Ispravna prehrana je od iznimne važnosti jer modeli moraju izgledati savršeno, a da bi to mogle, moraju se tako i osjećati.

“Kada konzumirate hranu koja vam narušava imunosni sustav, dobijete upalu, a to može napuhati vaš trbuh što nije baš idealno kada se spremate prošetati pistom”, kaže Russell.

Zato se modelima kaže da prije snimanja određene namirnice izbace iz prehrane.

“Preporučljivo je odreći se žitarica, šećera i alkohola večer prije revije i najesti se zelenog povrća”, savjetuje Russell.

Danielle, koja je i sama model, kaže kako djevojkama savjetuje da tijekom leta pojedu nešto kako bi bolje funkcionirale, primjerice tvrdo kuhano jaje i avokado, koji su bogati proteinima i zdravim masnim kiselinama.

 

 

Ovo su prehrambena pravila za modele tijekom vrlo napornog Tjedna mode.

1. Voda

 

thinkstockphotos-452417007
Russell i Danielle savjetuju djevojkama da uz sebe uvijek imaju bočicu vode s malo limunovog soka, svježim lišćem metvice, komadićima svježeg krastavca ili chia sjemenkama. Ako neće imati vremena jesti, modeli će se moći zasititi chia sjemenkama, a voda će ih zaštititi od dehidracije.

2. Priprema

 

Djevojkama se savjetuje da u torbicama imaju paketiće sa orašastim plodovima ili sušenim bobičastim voćem koji instantno vraćaju energiju njihovim umornim tijelima.

3. Dodaci prehrani

 


Djevojke na Tjednu mode imaju mnogo posla i tempo je katkad neizdrživ, a vremena za san gotovo da i nema. Zbog toga su modeli umorni, a to se vidi i na njihovoj koži. Taj se problem može riješiti dodacima prehrani bogatima vitaminom D i omega-3 masnim kiselinama koji potiču obnavljanje stanica kože.

4. Doručak

 

Russell i Danielle modele upozoravaju da ne smiju preskočiti doručak. To je, naime, jedini obrok koji će sigurno pojesti svakoga dana.

5. NE kofeinu

 


Modeli moraju izbjegavati kofein i šećer, a unositi povrće i proteine. Kofein iz kave i gaziranih pića dehidrira i pruža energiju kratkog daha, dok hrana bogata proteinima oprskrbljuje tijela modela dulji period.

 

Daily Mail/Magazin.hr

Povratak na Net.hr