Aktualno

Održana konferencija Croatia Hotspots magazina i hotspots.net.hr portala

U organizaciji portala Croatia hot spots magazine i portal Hotspots.net.hr, a pod pokroviteljstvom Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije, Splitsko-dalmatinske županije i Turističke zajednice grada Splita, održala se 14.prosinca konferencija na temu digitalna komunikacija turističkog sektora s tržištem – inovacije, trendovi, uspješni primjeri iz prakse. Konferenciju je otvorio direktor Turističke zajednice ŽSD Joško Stella, čija teme prezentacije je bila  ‘Društvene mreže i turizam Splitsko-dalmatinske županije’. Facebook stranica TZ Splitsko-dalmatinske županije radi sjajan posao. Beč, Budimpešta, Rim, Ljubljana, Pariz. Beograd imaju slabiju posjećenost svoje stranice nego mi. Jako smo ponosni na to, a što je najvažnije broj noćenja i porast gostiju je u izravnoj vezi s jačanjem našeg digitalnog marketinga – kazao je Stella i istaknuo:

– Ovo je samo dio aktivnosti koje obavljamo kako bi pojačali svoju poziciju – odlazimo na sajmove, dovodimo agente i novinare, odnosno sufinanciramo njihov dolazak i edukaciju ovdje.

Napomenuo je da je cilj konverzija ‘likeova’ u dolaske, te dodao da u prosjeku svaku njihovu objavu na Facebooku vidi oko 130 tisuća pratitelja.

img_0447

– Bitna je statistika da u većoj mjeri naše objave prate žene i to u rasponu od 25-44 godine, a kada znamo da su upravo pripadnice ljepšeg spola najčešće inicijatorice putovanja, onda moramo biti vrlo zadovoljni.

Alijana Vukšić, direktorica TZ grada Splita, prezentirala je primjere inovativne tehnologije s projektima u njezinoj turističkoj zajednici, a kao zanimljiv podatak istaknula je da se čak 86 posto turista o destinacijama koje žele posjetiti informiraju preko mobilnih uređaja.

img_0453-medium

– Kada tome dodamo i činjenicu da 76 posto turista koji posjete neku destinaciju fotografiju i te destinacije dijele na društvenoj mreži, onda je to dokaz koliko je bitno biti prisutan na istima. Iz toga proizlazi važnost mogućnosti spajanja na Wi-Fi, odnosno jeftiniji roaming, što je EU i omogućila u proteklom razdoblju – kazala je Vukšić i dodala:

– Posjetitelji dijele dobra iskustva putem Facebooka, Twittera, Instagrama, a naši rezultati koje postižemo digitalnim marketingom su impresivni. Konačan cilj koji želimo postići je da gosti koji troše novac u našoj destinaciji dobiju najviše i mislimo da u tome uspijevamo.

img_0451-1-medium

Centralni događaj oko kojeg se praktički i vrti cijela turistička sezona u Splitsko-dalmatinskoj županiji je Festival Ultra. Direktor komunikacija te manifestacije Luka Jureško istaknuo je važnost ‘after moviea’ koji je, kako je rekao, ključan za prodaju karata…U taj projekt uložimo oko milijun kuna svake godine,  ali svjesni smo da nam se to i vrati. Splitski Ultra Festival je jedini koji se ne održava u multimilijunskom gradu, pa je logično da je osim postave DJ-jeva, destinacija ta koja dovlači fanove u Split. Stoga, dobar dio ‘after moviea’ posvetimo prirodnim ljepotama, a reakcije su odlične.

Na konferenciji su se predstavili također predstavnici grada Malog Lošinja  s primjerom Muzeja o Apksiomenu, predstavio se Muzej Sinjske Alke, pričalo se o uspješnim primjerima turističkog giganta Dubrovnika, o bogatoj arheološkoj ostavini Vele Luke i nalazištu Kopila, zatim atrakcijama grada Hvara, predstavila se i tvrđava Barone iz sve uspješnijeg i inovativnijeg  Šibenika, a nije ostao zaboravljen ni kontinentalni dio vezan uz korištenje tehnologija u prezentaciji  ljepota Zagrebačke županije. Zagrebačka županija uz korištenje svih alata suvremenog komuniciranja s mlađim korisnicima na svom webu, posebno je naglasila  novi digitalni interaktivni prikaz Zagrebačke županije (www.locator-tzzz.com) koji je zamišljen kao intuitivan prikaz svih turističkih destinacija pomoću web stranice, mobilne aplikacije, društvenih mreža i interaktivnog dispeya. Uz brzu i vizualno ugodnu prezentaciju na virtualnoj karti korisnik lako može pronaći što mu je prioritet.

U ugodnom ambijentu hotela, svi sudionici su istakli potrebu što efikasnije i brže komunikacije sa svojim tržištima i ciljanom grupom posjetitelja a u čemu im korištenje novih tehnologija i suvremenih komunikacijskih alata može samo doprinijeti jačanju pozitivne slike o destinaciji koja ima što ponuditi.

img_0455-medium