Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

OD SLJEDEĆEG TJEDNA

HM I PEPCO DOBIVAJU KONKURENCIJU: Vodeći modni gigant u Hrvatskoj otvara trgovine iz kojih se nećete dati van

Njihova se filozofija prema kojoj se ‘svatko zaslužuje dobro oblačiti’ i ponuda artikala po pristupačnim cijenama pokazala i više nego uspješna

Jedan od vodećih svjetskih maloprodajnih lanaca, turski LC Waikiki, sljedeći tjedan otvara vrata svojih prvih dućana u Hrvatskoj. Još se i prije nagađalo da će ovaj maloprodajni div odjećom i opremom za dom doći u Lijepu našu, ali sada je napokon potvrđeno – 16. svibnja otvara se trgovina u zagrebačkom Arena Centru, a dan poslije i u Mallu of Split.

Riječ je o najvećem maloprodajnom lancu odjećom po broju trgovina, koji posluje u gotovo tisuću dućana u 45 zemalja diljem svijeta, između ostalih i u BiH i Srbiji, piše Jutarnji.hr. Ovu tursku kompaniju ne brinu rivali na hrvatskom tržištu kao što su H&M, Kik i Pepco, s obzirom na to da u sljedećih nekoliko godina kod nas planiraju otvoriti barem 20 trgovina.

Veliki poslovni uzlet

Njihova se filozofija prema kojoj se “svatko zaslužuje dobro oblačiti” i ponuda artikala po pristupačnim cijenama pokazala i više nego uspješna. Naime, oko 12 milijuna ljudi tjedno kupuje u trgovinama LC Waikikija, koji svake minute proda gotovo 1800 proizvoda, prenosi Jutarnji.hr.

Kompaniju je osnovao francuski dizajner George Amoual 1988., a devet godina kasnije dvije su turske obitelji, Küçük i Dizdar, kupile LC Waikiki te su se 2009. počele širiti na inozemna tržišta. Priča se o velikom uzletu giganta, koji je najavio i širenje na kinesko, indijsko i malezijsko tržište. Cilj brenda je postati “jedan od tri najuspješnija europska trgovca odjećom do 2023.”

Povratak na Net.hr