FOTO: / Retro dive zatvorile treću večer Perwoll Fashion.hr-a

I treću večer zaredom paviljon 5 Zagrebačkog velesajma bio je prepun ljubitelja mode koji su imali priliku uživati u najnovijim kolekcijama ponajboljih domaćih modnih dizajnera.

19.10.2013.
13:54
VOYO logo

Večer je otvorila talentirana dizajnerica Ana Maria Ricovprikazavši izvrsnu kolekciju inspiriranu geometrijom koju karakterizira slojevitost, jednostavna i čista forma te jaki kontrasti, a upotpunjuje metalni nakit koji potpisuje akademski kipar Silvio Hrnčir, S.H.Art.

Aleksandar Žarevac prikazao je ženstvenu kolekciju u kojoj se ističu večernje haljine, suknje i topovi s prigušenom dozom seksipila i prozirnim detaljima, sve u crvenoj i bijeloj varijanti, ali i nekoliko muških komada koji se stilski nadovezuju na ženski dio kolekcije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Modna publika s nestrpljenjem je dočekala autorsku kolekciju Borisa Banovića koji se ove sezone premijerno predstavio publici Perwoll Fashion.hr-a te u sklopu dizajnerskog branda 2B Boris Banović prikazao urbanu kolekciju s dnevnim i večernjim varijantama namijenjenim suvremenom muškarcu te upotpunjenu odabranim modelima sportske obuće DNA?.

//www.youtube.com/embed/YwAwSu_0JIc

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prošlogodišnja pobjednica natječaja LIFT by Perwoll, Morana Krklec prikazala je kolekciju u svom prepoznatljivom stilu inspiriranu prirodnim prozračnim materijalima koji uglavnom prate siluetu. Kolekcijom dominiraju zemljani tonovi, posebno se ističu komadi u kobalt plavoj boji, a upotpunjuje je zanimljivi nakit mlade dizajnerice Ivane Denoble.

Prvi dio večeri kulminirao je revijom Ivice Skoke nastalom u suradnji s poznatim make up brandom Illamasqua u sklopu koje je predstavio glamuroznu kolekciju Diva kojom dominiraju senzualne haljine izrađene od najfinijih materijala uz dodatak trodimenzionalne čipke i raznih aplikacija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Drugi dio modne večeri pripao je dizajnerskom dvojcu eNVy room koji se predstavio na zasebnoj pisti samostalnom revijom rađenom u suradnji s beauty brandom Dove. Vjeko Franetović i Nikica Ivančević prikazali su ultraženstvenu kolekciju koju karakterizira damska silueta sa daškom retro elegancije uz naglašeni kolorit, a u sklopu revije predstavili su i nekoliko ekskluzivnih pismo torbica inspiriranih originalnim Dove oglasom iz davne 1962. godine, točnije iz razdoblja pop arta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo