SVIDJET ĆE VAM SE

SEKSI TRENERICA OTKRIVA TAJNU ISKLESANOG TIJELA: ‘Ovo uništava masnoće i potiče izgradnju mišića, evo kako do toga doći’

Camilla preporučuje da jedete hranjive namirnice, nikad ne preskačete obroke i započnete dan hranjivim doručkom od 300 do 500 kalorija.

Kad je riječ o mršavljenju, uvijek se ističe da treba izbjegavati sve, od masti do ugljikohidrata. Ako pitate osobnu trenericu i nutricionisticu Camillu Akerberg iz Australije, sve su to samo mitovi. Ona je nedavno izjavila kako joj je masna hrana pomogla da izgubi kilograme. Ali nemojte odmah pohrliti u kuhinju po sladoled i pomfrit. Masnoća o kojoj priča ova seksi trenerica zapravo je konjugirana linolska kiselina (CLA), masna kiselina koja se prirodno nalazi u govedini i mliječnim proizvodima.

☕️ Is coffee bad or good for you? Studies indicate that drinking coffee (on its own) in moderation generally is good for your health! Coffee may help to prevent a number of chronic diseases, such as heart disease and cancer and can also benefit cognitive functions, mood and limit depression. People who drink a lot of coffee are less likely to develop type 2 diabetes than people who drink smaller amounts, or no coffee at all, according to some studies- this may be because of ingredients that help lower blood sugar levels. ☕️ The nutritional value of decaf coffee is almost identical to regular coffee, apart from the caffeine content- and have thus been found to give many of the same benefits. Bare in mind there are some negative effects also, like insomnia, anxiousness elevated blood pressure etc… and adding milk and sugar doesn’t help either. But if you feel good drinking coffee- enjoy it in moderation or try a decaf version, and be smart with what you decide to mix in with it 😉 #camillaakerberg #personaltrainer #coffee #nutritionadvice #nutritioncoach #healthylifestyle #fitness Wearing @gooseberryintimates 📸: @neildixonphoto @camilla_akerberg @camillaakerbergfitness

A post shared by 🌴Camilla Akerberg🌴 (@camilla_akerberg) on

Dobrobiti kiseline CLA

CLA se može pronaći i u obliku dodatka prehrani i sastoji se od kemijski obrađenih biljnih ulja, otkrila je Camilla na svom blogu. “Nekoliko je studija pokazalo da vam CLA uistinu može pomoći da izgubite masnoću kroz nekoliko različitih mehanizama protiv pretilosti, kao što je pomoć pri smanjenju konzumacije kalorija, povećanje sagorijevanja masti, poticanje raspadanja masti u tijelu i sprječavanje skladištenja masnoća u tijelu”, napisala je.

LAUNCH TIME!! my new website and products are now live!! See link in my bio @camilla_akerberg Now is the time to take action!! I am so excited to help you get healthier and fitter in 2018! Health is all about how you feel from the inside out! The success of any body/ health transformations is mainly determined by your nutrition! That is why I want to give you 10% off my nutrition transformation program, or my 12 week challenge! The promo code is: NUTRITION10 ———- A little introduction about these programs… NUTRITION FOR YOU Have you ever wondered what foods work best for your body, how much you should be eating and of what? My 4 week nutrition transformation program- 'Nutrition For You' will teach you just that! Nutrition For You will step by step teach you to build your own meal plan according to your body type and goal so that you can manage your healthy eating habits, feel better from the inside out and start seeing results. This program is perfect for anyone wanting to understand their body better, have a better understanding of foods and will help you eat right for you! ———- 12 WEEK CHALLENGE My 12 week challenge is a holistic transformation and it will encourage you to change your habits for the better! It combines nutrition and training! The first 4 weeks is all about learning! You will be completing my nutrition transformation program 'Nutrition For You' to start off with. In week 5 you will receive part one of your training training plan of choice – booty shaping, core strenghtening or home training! Your healthy habits will be put to the test with you following your meal plan and training plan for the following 7 weeks! ———- #camillaakerberg #launch #competition #2018 #letsdothis #fit #healthy #strong #mealplan #training #online #coaching

A post shared by 🌴Camilla Akerberg🌴 (@camilla_akerberg) on

“Pokazalo se da CLA pomaže pri gubitku masti, poboljšanju sastava tijela, pa čak i izgradnji mišićne mase”, dodaje. Istaknula je i da “brojne studije” pokazuju kako CLA čak smanjuje rizik od nekih bolesti. I doista, “skupina skandinavskih kliničkih ispitivanja iz 2004. godine ustanovila je da CLA može spriječiti bolesti srca i nekoliko vrsta raka”, rekao je istraživač Jean-Michel Gaullier za WebMD. Istraživanja su također pokazala da CLA osnažuje imunosni sustav.

ČAROBNA KAVA ZA MRŠAVLJENJE I ENERGIJU: Piju je David Beckham i Ed Sheeran, kunu se da djeluje. Evo recepta!

Ne izgladnjujte se

Dobrovoljci u ispitivanju također su vidjeli promjene u određenim čimbenicima rizika za srčane bolesti. Dok je Gaullier istaknuo da postoje neznatne promjene u kolesterolu i razini šećera u krvi, drugi istraživači vjeruju da se ti rezultati trebaju dodatno istražiti. I Camilla je napomenula da neke studije pokazuju kako CLA uopće nema učinka na neke ljude. “Naprotiv, pokazuju se neki negativni učinci prekomjerne potrošnje supstancije, kao što su upala, otpornost na inzulin i snižavanje dobrog HDL kolesterola”, dodala je.

No, Camilla ističe da većina studija podupire tezu da CLA ima svojstva koja uništavaju masnoću, a kaže i da to pomaže poboljšati metaboličko zdravlje. Camilla je nedavno otkrila prave razloge zašto ljudi ne mogu izgubiti težinu, rekavši da najveći problem često nedovoljan unos kalorija u vrijeme napornog vježbanja. “Čini se da je to zajednička percepcija onoga što trebate učiniti kako biste izgubili kilograme. Ne, ne, ne, mršavljenje, a pogotovo održavanje težine ne podrazumijevaju nejedenje”, napisala je na blogu.

3 meals for two at @legacycamberwell 🙏🏻 can’t wait to go back!!

A post shared by 🌴Camilla Akerberg🌴 (@camilla_akerberg) on

Ne isključujte nijednu skupinu namirnica

“Riječ je o pravilnoj prehrani i pravim količinama koje odgovaraju vašem tijelu u njegovu trenutnom stanju u tom određenom vremenu, vašoj razini aktivnosti i vašem cilju”, kaže. Kad ne jedete dovoljno, to izbacuje vaše hormone iz ravnoteže pa se metabolizam usporava. Kako biste spriječili da se to dogodi, Camilla preporučuje da jedete hranjivu hranu, nikad ne preskačete obroke i započnete dan hranjivim doručkom od 300 do 500 kalorija.

Alternativno, unos previše kalorija usporit će vaš gubitak težine, tako da Camilla preporuča praćenje kalorija neko vrijeme da biste bolje razumjeli što i koliko stavljate u svoje tijelo. Izbjegavanje ugljikohidrata je također uobičajena pogreška koju ljudi čine, a trenerica upozorava ljude da ne isključuju nijednu skupinu namirnica iz prehrane. Umjesto toga, izbjegavajte samo prerađene ugljikohidrate, a jedite one dobre, poput slatkog krumpira i cjelovitih žitarica.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr