Pogodite koji je najluksuzniji brend na svijetu

Louis Vuitton druge je godine zaredom najluksuzniji brend na svijetu i vrijedi 24 milijarde dolara, pokazalo je istraživanje jedne ugledne financijske agencije.

10.5.2011.
13:01
VOYO logo

arti-201104230147006Tvrtka Louis Vuitton procijenjena je na čak 24,3 milijarde dolara, čime se praktički vratila na vrijednost prije recesije. U tome im je, kažu u agenciji, znatno pomogla procjena kako se trebaju fokusirati na azijsko tržište, gladno luksuza i sve veće platežne moći, a sigurno nisu odmogle fantastične kolekcije Marca Jacobsa, njihova glavnog dizajnera.

Slijede Hermès i Gucci, a po prvi se put u top 10 našao Burberry, objavila je jedna financijska agencija, napominjući kako se čini da je kriza u modnom svijetu konačno prevladana. Sudeći prema tome koliko Louis Vuitton 'teži', čini se kako je honorar od deset milijuna dolara, koliko su dali Angelini Jolie da im postane zaštitno lice, za njih prava sitnica.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pogledajte rang ljestvicu najluksuznijih brendova današnjice i koliko vrijede:

1. Louis Vuitton - 24,3 milijarde dolara (porast 23% u odnosu na godinu ranije)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

2. Hermès - 11,9 milijardi dolara (porast 41%)

3. Gucci - 7,4 milijardi dolara (pad 2%)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

4. Chanel - 6,8 milijardi dolara (porast 23%)

5. Cartier - 5,3 milijardi dolara (porast 34%)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

6. Rolex - 5,2 milijardi dolara (porast 11%)

7. Hennessy - 4,9 milijarde dolara (pad 7%)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

8. Moët & Chandon - 4,5 milijarde dolara (porast 7%)

9. Fendi - 3,4 milijarde dolara (porast 7%)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

10. Burberry - prvi put na listi, porast vrijednosti za 86%

Vezani članci:

arti-201105050019006 arti-201104230147006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo