Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

VIDEO: Brzo gubljenje kilograma – pet tajni

Poznata američka trenerica Jackie Warner otkrila je tajne brzog mršavljenja. U samo deset dana mogli biste se riješiti čak četiri, a produžite li trening na mjesec dana, i 12 neželjenih kilograma.

Jackie Warner u svojoj novoj knjizi ‘Četiri kg u 10 dana’, objašnjava tajnu naglog gubitka kilograma vidljivu kod mnogih njenih klijentica koje skladnu liniju pokazuju na crvenom tepihu. Otkriva kako izgubiti četiri kilograma na vrlo brz način i kako dodatno smršavjeti u sljedećih 30 dana, ukoliko imate problema s debljinom. Knjiga, također, sadrži jednostavan plan ishrane i tjelovježbe.

Za New York Times autorica otkriva pet ključnih tehnika za sagorijevanje kalorija. Ove vježbe ubrzat će vaš metabolizam i pomoći vam izgledati i osjećati se bolje:

1. Kardio-ubrzanje

Kratko, ali intenzivno kardio treniranje kao što je preskakanje užeta ili vježbanje na eliptičnom stroju treba ubaciti između dvije vježbe koje se koncentriraju na snagu tj. dizanje utega.

2. Intervalni trening visokog intenziteta

Izmjenjujte aerobne vježbe visokog intenziteta i niskog intenziteta, kao što su naizmjenično tri minute laganog trčanja i jedna minuta sprinta.

3. Supersetovi

Dvije različite vježbe za istu mišićnu grupu, a zatim još dvije vježbe za različite mišićne skupine, bez pauze između vježbi.

4. Krug za cijelo tijelo

Ovako vježbajte dva puta tijekom 10-dnevnog razdoblja. Izvedite deset ili više vježbi gotovo bez stanke, kao što su vježbe za bicepse, sklekovi, duboki čučnjevi.

5. Pauza, a zatim do 100 ponavljanja

U slučaju da počinite grešku prilikom izvođenja nekog niza vježbi, treba odvojiti kratko vrijeme za odmor, a zatim nastaviti dok ne obavite do 100 ponavljanja (ili najbliže tom cilju u skladu s vašim mogućnostima).

Zagrijavanje:

Ovaj program uključuje i 10-dnevnu dijetu s 950 kalorija dnevno (nutricionistima se ovo uopće neće svidjeti), 20-dnevnu dijetu s 1.200 kalorija (nutricionisti ovo smatraju minimalnim unosom kalorija na dan), ili 30-dnevnu dijetu s 1.500 kalorija.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr