Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

SLAVE RAZLIČITOST

NOVA PERSPEKTIVA: Brend donjeg rublja rekao ‘ne’ retuširanju, rezultati su fantastični

Prije nekih godinu dana, Aerie, linija donjeg rublja brenda American Eagle prestala je retuširati fotografije svojih modela. Nakon te odluke prodaja je porasla, a razlog bi se mogao kriti u tome što su žene napokon na plakatima vidjele tijela koja izgledaju baš poput njihovih, sa sitnim nepravilnostima koje ih čine posebnima.

“Nema potrebe za retuširanjem ljepote”, izjavila je 2014. godine izvršna direktorica tvrtke Jennifer Foyle kada je Aerie odlučio ljepotu svojih modela ostaviti netaknutu, piše Upworthy.com.

Rezultati su prelijepi.

I isplativi. Nakon što je tvrtka odustala od retuširanja, prodaja donjeg rublja porasla je za devet posto u prvom kvartalu. U sljedećem je porasla za tri posto, a u sljedeća dva kvartala za 13 i 12 posto.

View this post on Instagram

.@CrystalCl3arr sparkling! #AerieREAL

A post shared by Aerie (@aerie) on

Brend koristi hashtag #RealAerie kako bi obožavateljima dao do znanja da fotografije nisu retuširane.

“Volim svoje tijelo i ne vidim ga kao određenu ‘veličinu’ nego kao ‘oblik'”, izjavila je za Elle Iskra Lawrence, model, na slici iznad odjevena u crvene gaćice.

Aerie misli da su i leđa lijepa.

Baš kao i trbuh.

Također, Aerie se slaže da bi stražnjice trebale izgledati poput stražnjica.

Neki modeli imaju tijela koja se konvencionalno smatraju ‘lijepima’ i ‘poželjnima’, no drugi brendovi retuširaju čak i njihove fotografije. Aerie naglašava kako ne postoji ‘savršeno’ tijelo odnosno da je svaki tip tijela lijep na svoj način. To su prepoznale i ‘obične’ djevojke, žene koje nisu modeli, a Aerie objavljuje i njihove fotografije kako bi slavio ljepotu različitosti.

Svatko bi sam trebao postati svjestan ljepote vlastitoga tijela, a Aerie bi ovakvom kampanjom mogao izbaciti iz igre brendove koji retuširanjem i dorađivanjem fotografija ženama ruše samopouzdanje.

 

Upworthy.com/Magazin.hr

Povratak na Net.hr